Diætist el. Vægtkonsulenterne ?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Diætist el. Vægtkonsulenterne ?
Nu har jeg været på De Danske Vægtkonsulenter i 4 uger ca. Har tabt mig 700 gram eller sådan noget i alt. Kan det passe ?
.. Nu er jeg så blevet træt at det da jeg helst vil ha det skal gå stærkere.
Syns I jeg skal gå til en diætist eller ?
Og har nogen prøvet det med diætist ? og virkede det godt ? Og tabte du/I jer hurtigt ? Og var det dyrt ?
19 år20. oktober 2005 kl. 17:21
re: Diætist el. Vægtkonsulenterne ?
Hej du,
Det er ikke nogen i omverdenen, der behøver guide dig ned i vægt, det starter inde i dig selv. Der er ikke nogen patentløsning.
Det fede ved denne side er, at du lærer undervejs. Prøv at taste ind og se resultaterne.
19 år21. oktober 2005 kl. 19:12
Hej Lulu

jeg har ikke prøvet en diætist selv, men jeg har hørt fra mange, at de meget hurtigt bliver trætte af vægt-KONSULENTERNE, fordi det er så striks et program at følge.

Jeg går hos vægt VOGTERNE (weightwatchers) og det gode hos dem er - at du må spise alt, du bliver ikke begrænset til noget bestemt. Du får et antalt point om dagen, som er udregnet specielt efter din person, og de point styrer du så selv. Om du vil spise et stykke wienerbrød om formiddagen, for at spise lidt mere salat om aftenen det bestemmer du selv. Du kan spare point sammen, hvis du skal i byen og spise. Bare du overholde det samlede pointantal du har om ugen.

Prøv at gå ind på deres hjemmeside weightwatchers.dk

Men jeg vil da også give epm ret. Det starter med dig selv, og med logisk tænkning.

Det er dog også billigere hos weightwatchers i forhold til vægtkonsulenterne.

Jeg håber du finder ud af det, men spørg endelig løs herinde. Vi skal nok svare.

Knuz Marianne
19 år21. oktober 2005 kl. 19:21
re: re: Diætist el. Vægtkonsulenterne ?
Takker for begge svar :)
Til Marianne: Det lyder meget godt det der.
Men hva taber man/du i gennemsnittet i ugen sådan ca ?
Og går det hurtigt - langsomt eller ?
19 år22. oktober 2005 kl. 13:23
re: re: re: Diætist el. Vægtkonsulenterne ?
- jeg skal ikke tale for hverken det ene eller andet, og det er jo øjensynligt bedst at gøre hvad du føler mest rigtigt for dig - men hvad angår forskellen på vægtkonsulenterne og weightwatcherne, så mener jeg at vægtkonsulenterne har strikket et spiseprogram sammen, som er helbredsmæssigt ordentligt strikket sammen. Du får de mineraler, vitaminer og forskellige mængder fedt, kulhydrater osv, som vi skal og bør have, hvilken en diætist højst sandsynligt ogsåv vil forsøge at sætte sammen til dig. Vi kan alle spise wienerbrød og tabe os men det er ikke meget næring i. Du vælger selv - men jeg vil forslå at du sparker gang i lidt motion (går nogle ture) holder ved programmet og sørger for at følge det. ... 700 gram lyder ikke af meget, og det er selvfølgelig hårdt, men dete afhænger jo lidt af hvor meget du har at tabe osv, hvilket jeg ikke ved om dig. ... med det og det skal nok gå.... bare hold fokus.
19 år22. oktober 2005 kl. 14:04
re: re: re: Diætist el. Vægtkonsulenterne ?
Hej Lulu

Vægtvogterne skriver at kvinder kan tabe 0,5 - 1 kg pr. uge og for mænd 1 - 1,5 kg pr. uge.

Mit vægttab ligger på et gennemsnit af 0,5 kg pr. uge, så jeg er godt tilfreds. Jeg synes ikke det går for hurtigt, det er egentlig lige tilpas.

Knuz Marianne
19 år24. oktober 2005 kl. 08:53
Hej du,

Har også været på vægtkonsulenterne hvilket på ingen måde var mig. Hvis du ville prøve med diætist skulle du tjekke slankedokterens hjemmeside. Det er diætster som udarbejder kostplan for dig efter hvad du kan lide at spise, med mange valgmuligheder. Løbende følger hun så op med gode råd osv... Det er virkelig godt synes jeg!
19 år2. november 2005 kl. 11:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });