torsdagsstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

torsdagsstafet
start 83.3kg
slut 83 kg
tabt 0.3kg det er ok, men min vægt har svinget med 2kg jeg tog på og så har tabt igen i løbet af ugen.....
jeg er glad for at havet tabt 300gram og så mangler jeg kun 5.56kg til BMI 25.
15 år7. oktober 2009 kl. 22:45
re: torsdagsstafet
Tillykke biologi!

Min vægt er i dag 1,5 kilo under hvad den var sidste torsdag, og det er YAY. For det betyder at jeg er halvvejs!!!

Dog har min vægt hele ugen svinget op og ned med et kg, så måske er jeg også lidt heldig, at vi har vejedag en dag, hvor den skulle svinge ned ;-)
15 år8. oktober 2009 kl. 08:54
Øv, øv, øv. Jeg ødelagde det for mig selv i den tid der er gået siden sidste vejning. Havde tabt mig 1,7 kg. sidste uge men har nu taget 1,1 kg. på igen.

Det er irriterende, det skal være så svært for mig. Jeg plejer at smide de første 5+ kg. super let. Men i stedet har jeg pt. svært ved at styre mine impulser. Jeg synes det er super pinligt, at jeg ikke bare kan "tage mig sammen". Men jeg ved også, at jeg er under et stort pres lige nu, og at mine følelser får det til at "gå uder over min kost".

Tillykke til jer der har tabt jer og er på rette spor. :-)
15 år8. oktober 2009 kl. 09:57
For mig er der røget 400 gram siden sidste uge, hvilket betyder at jeg ligger lige over min kurve, men det er ikke meget. For et par dage siden lå jeg længere over kurven, så jeg er glad og tilfreds med dagens vægt. Det betyder at jeg stadig er på rette spor. Håber at jeg meget snart kan opleve at komme under de 85. Det synes jeg faktisk jeg har snakket om længe nu. Men jeg har også sat nye mål af flere omgange.
15 år8. oktober 2009 kl. 10:05
-0,6 i forhold til sidste torsdag, det er jeg ganske godt tilfreds med. Synes bare hurtigt det svinger op igen, når det er de små tal under 1 kg man har med at gøre.

Men jeg mangler kun -0,3 for at nå mit første mål.

Jeg har sat mig små delmål i stedet for et stort, det synes motiverer mig bedre end de lange udsigter til at nå målet.
15 år8. oktober 2009 kl. 12:45
Hejsa ;)
Jeg har tabt 700gr i denne uge - så nu er jeg nede på 64 kg... Vil gerne ned på 59 kg inden min fødselsdag i januar - så det skulle nok lade sig gøre ;)
15 år8. oktober 2009 kl. 17:54
Hej.
Tillykke til alle Jer der har tabt det er flot:) Det er bare at klø på!!
Jeg er med på første torsdags vejning, men startede tirsdag i sidste uge på 73,3 og vejer i dag 70 kg:)
så minus 3,3 kg so far - målet er 65-62 kg.

Heidi
15 år8. oktober 2009 kl. 19:47
hej med jer.
mon man kan nå at være med i en en torsdas stafet????
min vægt torsdag i sidste uge var 109 og i dag torsdag siger den 107,5 så det er et minus på 1,5kg

godt gået allesammen......

håber snart der bliver tid til en gåtur igen karinahadsten
15 år8. oktober 2009 kl. 20:23
SEJT gået. Og ja vi må da snart finde ud af noget med en gåtur igen. Nu skal jeg dog lige i sommerhus lørdag til tirsdag. Så jeg kan ikke lige overskue hvornår. Men lige pludselig finder vi en dag.
15 år8. oktober 2009 kl. 21:11
heidi fører
3.3kg det er flot.
tillykkke
15 år9. oktober 2009 kl. 09:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });