søger opbakning

Du læser en tråd i debat > vægttab

søger opbakning
hej med jer
jeg sidder fast i mit vægttab og er lige ved at miste modet, jeg mangler ca 2,5 kg og jeg kan ikke komme af med dem jeg løber 3 gange om ugen og jeg prøver at holde mig i form. spiser sundt men jeg kan bare ikke komme af med det sidste. jeg ved godt det er er meget jeg mangler men det er bare fordi det betyder så meget for mig håber der er nogen der kan følge mig
15 år7. oktober 2009 kl. 08:15
re: søger opbakning
Jeg kan sagtens følge dig! Det er lidt pudsigt, for jeg har også kæmpet længe nu med de sidste 2 - 2½ kg..... jeg har tabt 3,5 kg fra 75 og skal ned på 69 (er ret høj). Nu er jeg gået på Nupo (igen) - bare morgen og/el. frokost - og så håber jeg det lige giver de sidste par kg. Jeg synes det er svært når man spiser sundt og ikke for meget og jeg løber ligesom dig ca. 3 gange om ugen og det er som om det ikke rigtig batter noget...? Jeg tror kroppen er super god til at tilpasse sig i relation til kalorieindtag og -forbrug.
Pøj, pøj med den sidste del.
15 år7. oktober 2009 kl. 13:02
re: søger opbakning
lav 30 min sport hverdag.
eller gå fx 10.000 skrit hver dag. og afslut 3 dage gåningen med at løbe.
15 år7. oktober 2009 kl. 22:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });