#2 af bruger slettet
deadline.......IKKE nået :(
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: deadline.......IKKE nået :(
Der skulle naturligvis stå "Jeg har TAGET 0,8kg på."
Ikke jeg har tabet 0,8kg
god weekend tll jer alle ;)
Ikke jeg har tabet 0,8kg
god weekend tll jer alle ;)
19 år14. oktober 2005 kl. 11:47
snartslank (slettet)
re: re: deadline.......IKKE nået :(
Kære quica
Forstår at du er skuffet................ men se på den lyse side ..... du har da vundet en meget flot gevinst.
Gå hen og stil dig foran spejlet. Hvad ser du? en slank krop. Spejlet ser ikke den lille vægtsvingning du har - din vægt svinger måske fordi du har motioneret ekstra meget og måske har du ikke fået væske nok??
Jeg vil gerne ønske dig stort tillykke med din flotte præstation.
Hilsen Snartslank
Forstår at du er skuffet................ men se på den lyse side ..... du har da vundet en meget flot gevinst.
Gå hen og stil dig foran spejlet. Hvad ser du? en slank krop. Spejlet ser ikke den lille vægtsvingning du har - din vægt svinger måske fordi du har motioneret ekstra meget og måske har du ikke fået væske nok??
Jeg vil gerne ønske dig stort tillykke med din flotte præstation.
Hilsen Snartslank
19 år14. oktober 2005 kl. 18:57
Jeg startede min kostomlægning i februar og satte dengang målet at jeg 15/10 skulle være under 70kg (startede på omkring 100kg).
Det gik ellers fint og jeg har de sidste 3-4 uger løbet 10-15km hver dag, cyklet 5 km og gået en lille tur som regel.
I starten hoppede vægten op og ned pga muskler men i sidste uge faldt den et helt kilo.
FEDT jeg troede jeg ville nå mit mål. Jeg stod på vægten tirsdag morgen og den viste 70,6kg! Hurra....0,6kg tilbage kun.
I dag gik jeg stolt på vægten efter ekstra motion og ikke syndet EN ENESTE GANG (det har jeg i øvrigt slet ikke gjort siden feb.).
Og hvad sker der ? 71,4kg!
Jeg har tabet 0,8kg PÅ!
Jeg er knust, grædefærdig, skuffet og irriteret.
Tror ikke ord kan beskrive det.
Er skuffet over min krop har svigtet mig sådan når vi nu lige var på rette kurs mod målet. Ja jeg havde endda været ligeglad med om jeg havde nået det helt præcist, bare det jeg var SÅ TÆT PÅ.....
Og så skuffer kroppen totalt!
Man er bare så meget mere sårbar når man er på kur og det her har bare ødelagt min weekend........
Har i andre også prøvet det ? Syns kun der skrives solskinshistorier herinde.....