Vægttabs buddy..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttabs buddy..
Hej herinde.

Jeg er forholdsvis ny på madital - eller har været oprettet længe, men har for alvor brugt det den sidste uge.
For at få et godt vægttab har jeg læst - og tror på at det er rigtigt - at det er bedst at være to, således man er forpligtet på hinanden og derved har man en at motivere og blive motiveret af.

Så mit spørgsmål er: Er der nogen som mangler en buddy?

Jeg har været på intensiv kickstart kur, hvor jeg har spist omkr. 1000 kalorier om dagen, og har på en uge tabt 3 kg. min vægt siger 70,5, og målet er 62-65 kg.

Mvh, Heidi
15 år5. oktober 2009 kl. 17:42
re: Vægttabs buddy..
Herinde støtter vi snarere hinanden i fællesskab...men måske kan du alliere dig med en veninde? En kollega? Eller finde en fast/forpligtende træningspartner i dit nærområde?
De bedste ønsker for dig og dit vægttab, Futura
15 år5. oktober 2009 kl. 20:45
vi har vægtabssstafet om torsdagen.
15 år6. oktober 2009 kl. 08:50
Ja jeg skulle lige have kigget lidt mere rundt, så havde jeg set torsdags vejningen, men mange tak for Jeres besværelser:)

Heidi
15 år6. oktober 2009 kl. 11:46
Hej Heidi,
hvis du tillader andre brugere at kommentere din dagbog, er det en mulighed at coache hinanden den vej. Jeg kunne godt bruge en 'Buddy'. Jeg er på 4. måned og 4. kg herinde, men har et stykke tid været on-off. Jeg vil gerne ned på 54 kg fra 63, og vejer i øjeblikket ca 60 kg. Det ville ikke gøre noget hvis vægttabet gik lidt hurtigere. Vi skal tabe nogenlunde det samme.

Venlig hilsen Siri
15 år12. oktober 2009 kl. 15:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });