Jeg hænger stadig på...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg hænger stadig på...
Hej alle,

Hermed også lige en lille statusrapport herfra. Jeg hænger stadig på, og vægttabet går støt fremad. Fra den 11. juli at have vejet 116 kg, siger vægten i dag 103,4 kg. Det er mange, mange, mange år siden jeg sidst vejede så "lidt"... Det betyder så også, at mit første delmål (mindre end 100 kg / BMI under 33) er indenfor rækkevidde. Alene det at gå fra "svært overvægtig" til "overvægtig" - det er en stor ting for mig. Jeg har lovet mig selv en lille præmie, når vægten en dag i nærmeste fremtid kun viser 2-cifrede tal (ikke spiseligt!!). Glæder mig som en vanvittig!!

Mange solskinshilsener
Sommer
19 år12. oktober 2005 kl. 12:00
re: Jeg hænger stadig på...
Hej Sommer!

Tillykke med vægttabet, det er flot og jeg kan godt forstå at du er vildt glad for det. ;o) Det med at love sig selv præmier, tror jeg er en god ide, specielt hvis du finder noget, som du måske længe har gået og ønsket dig..Jeg ønsker dig held og lykke med den videre "kilo-kamp" og glæder mig til at følge dig..

Knus Muldebeerg
19 år12. oktober 2005 kl. 18:36
re: Jeg hænger stadig på...
TILLYKKE.. hvor er det bare rigtig flot. 13 kg ... WAOW.

Hvad med et smykke når du runder ned på 2 cifre ??

Knuz Marianne
19 år13. oktober 2005 kl. 10:03
re: re: Jeg hænger stadig på...
Hej igen,

Det er lige præcis et smykke, der står øverst på ønskesedlen :-)
Jeg har længe ønsket mig et af de her Pandora-armbånd, som man kan købe små vedhæng til. Sådan et kunne jeg virkelig godt tænke mig, og så kan jeg jo forære mig selv et nyt kønt vedhæng for hver 10 kg jeg taber.

Jeg klør på - og er lige nu ved at snøre gummiskoene. Den daglige travetur på 10 km venter forude (går 3 + 10 km hver dag).

Kram
Heidi
19 år13. oktober 2005 kl. 11:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });