En ny "taber"

Du læser en tråd i debat > vægttab

En ny "taber"
Så melder jeg mig også på banen...

Har prøvet diverse kure, programmer, osv. og bøvler stadig med 10-15 kg, som lige bliver et par kg mere for hvert år der går..

Ved ikke helt om jeg tror på det endnu, men det håber jeg at komme til - det er i hvert fald nu der skal gøres noget :-)

Glæder mig til at følge Jeres kamp :-)

Vh. Anne
15 år1. oktober 2009 kl. 18:30
re: En ny "taber"
Hej Anne
Velkommen til. Jeg er selv forholdsvis ny herinde, men er ret glad for det. Systemet er simpelt, og man får et godt overblik over sine gode og mindre gode vaner. + Man bliver ansporet til motion, hvilket er godt, fordi man kan se, at man lige får lidt flere kalorier at gøre godt med, hvis man lige dyrker lidt motion.
Jeg glæder mig til at følge med i dine 'nedture'!
sanne
15 år1. oktober 2009 kl. 19:38
Hejsa Anne, jeg vil også lige ønske dig held og lykke med på vejen, det er jo perfekt du starter idag, så kan du jo være med til torsdags vejning næste uge hvis du har lyst;)

kh D
15 år1. oktober 2009 kl. 22:56
Hejsa! Jeg er også lige begyndt i dette forum, så lad os kæmpe sammen om de kilo !
Mvh Melle
15 år2. oktober 2009 kl. 05:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });