svingende vægt

Du læser en tråd i debat > vægttab

svingende vægt
Hejsa alle
Hermed en lille undren fra mig. Min vægt svinger enormt - er det almindeligt? olever i sådanne svingninger?
Eksempelvis vejede jeg fredag morgen 69,8 kilo
I Weekenden var jeg til fest - spiste acceptabelt, ingen dessert - - men drak noget vin - 4 - 5 glas, måske 6( hvem tæller). Mandag morgen vejede jeg 71,8 og tirsdag morgen gik jeg fortvilet men håbefuldt på vægten igen og den sagde 69,6.
Jeg ved selvfølgelig godt at det er vand i kroppen, men oplever i at have samme mængde. Jeg synes det er en enorm forskel.
Mange hilsner Snartslank - (eller måske ikke alligevel????)
19 år11. oktober 2005 kl. 22:52
re: svingende vægt
Hej snartslank

Når du drikker vin/spiritus sænker du din forbrænding. Og derfor tror jeg så også at du automatisk kommer til at veje lidt mere for en kort tid. Kroppen kan jo ikke komme af med det den skal af med.

Væske i kroppen kan gøre meget, og det kommer også an på om du får nok væske (vand), for hvis du ikke drikker nok hober kropper det også op, og vi vejer mere. (Jeg er ikke selv for god til at drikke 2 L vand om dagen, og det ses tydeligt på vægten, for så taber jeg mig ikke).

Og jo - du er snartslank og bliver ved med at være det.

Knuz fra Marianne
19 år12. oktober 2005 kl. 07:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });