Torsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdagsvejning
+1 kg så det ser ikke for godt ud med mig, men det er der en naturlig årsag til, jeg plejer at tage 1-2 kg på op til mens og det er den tid, så jeg satser på det ser meget bedre ud næste torsdag:)

Held og lykke med vejningen alle sammen!
15 år1. oktober 2009 kl. 09:15
re: Torsdagsvejning
hej jeg har taget 1.6kg på øv øv øv
15 år1. oktober 2009 kl. 09:25
Jeg har tabt 200 gram i denne uge. Håbede det var mere, men trøster mig selv med at jeg omvendt har spist nogle forkerte ting, og så er jeg glad for at vægten trods alt er faldet en smule.
15 år1. oktober 2009 kl. 09:52
Jeg vejer præcist det samme som for en uge siden, så det er ikke så godt i forhold til målet for i dag. Men nyt mål er sat og jeg fortsætter.
15 år1. oktober 2009 kl. 10:38
Juhuuu, jeg har tabt 1,7 kg. siden sidste uge, så det er super.
Jeg har spist sundt og motioneret godt, så det er dejligt det kan ses på vægten.

I går kunne jeg dog virkelig mærke, hvor meget jeg kan have tendens til at spise på følelserne. Jeg ved, at det at være propmæt og bedøvet af sukker kan være med til at dulme følelser, man ikke ønsker at mærke og jeg øver mig derfor i at mærke efter, når mad-trangen komer over mig.
I går følte jeg mig pludselig lidt ked af det og fik bare sådan en trang til at kaste mig over alt muligt mad, uden at kunne sætte en finger på, hvorfor jeg var ked af det. Om aftenen gik det så op for mig, at det skyldtes, at jeg havde fået en opringning om nogle penge, der skulle betales. Og da jeg er ret trængt økonomisk lige nu, så gik det mig virkelig på.
... Og så er det jo man skal være god til at tage kærlig hånd om sig selv, når man bliver ked af det frem for at trøstespise. Jeg tror dog jeg endte på en middelvej, med at ACCEPTERE min ked-af-det-hed og så købe noget mad ude frem for at lave det selv (=det var en lille smule mere usundt en ellers).
15 år1. oktober 2009 kl. 11:32
Ej hvor flot, stort tillykke med det gode resultat.
Jeg har også fået en del motion igennem arbejde og lidt træning også. Og tænkt over hvad jeg har spist for det meste, men efter at have brugt målebåndet en tur er det tydeligt det bare er væske jeg har taget på, så skidt pyt.

Men kan da også se jeg ikke er den eneste der har haft en træls uge med det resultat. Vi må håbe det ser bedre ud til næste uge;)
15 år1. oktober 2009 kl. 12:38
Jeg fik ikke vejet mig i dag, men ifølge vægten i går, havdejeg tabt 1 kg i denneuge. JUBII.
Og når jeg skriver det på den måde, så er det fordi min vægt systematisk har svinget 1 kg op og ned hele ugen. Og da i går var nede, så ver i dag måske oppe.
Anyways: selv om det svinger, så går det den rigtige vej.Lykke til jeg alle!

15 år1. oktober 2009 kl. 17:00
Godt gået af alle - også selvom nogle har vægtstigning - det er altså så lidt, at det sagtens kan være udsving p.g.a. diverse faktorer. Jeg har ikke kunnet veje mig, da vægten ikke har mere batteri, så jeg tager lige et par dage uden vejning, hvilket sikkert er mentalt meget sundt. Jeg synes jeg får tastet en del ind her og det har stadig den positive effekt, at jeg bare ikke vil overskride de kalorier der er til rådighed pr. dag. Held og lykke fortsat til jer alle :o)
15 år1. oktober 2009 kl. 18:05
Jeg har lige tilmeldt mig herinde i mandags og synes sådan en ugentlig vejedag er en super god ting. Synes man holder sig selv lidt mere i ørene, når man skal "dele" sin vægt med andre.

Jeg vejede mig i mandags da jeg tilmeldt mig og har -0,1 kg igår.

Glæder mig til at være med til vejning herinde hver uge :-)

Godt gået, kan se det virker. Håber jeg også lærer at tælle kcal så jeg får noget mere ud af det jeg spiser i form af bedre velvære i stedet for bløde ribben ;-)
15 år2. oktober 2009 kl. 07:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });