forsinket status

Du læser en tråd i debat > vægttab

forsinket status
Tja onsdagen gik heller ikke for godt. Har taget 100 gram på. Så nu vejer jeg 70,6 kg igen. Øv øv. Men jeg ved godt hvorfor. For meget af det usunde. Og så tager jeg det derfra. Denne uge har jeg overholdt hvert eneste point. Og endda sparet nogle op til weekenden, hvor jeg skal til bryllup. Og fra søndag morgen tæller jeg videre igen. Og skal spare endnu flere point op til næste weekend, hvor jeg skal holde fødselsdag både lørdag og søndag (for mig selv hi hi - det er dog først søndag den 16. jeg har fødselsdag, så bliver jeg heeele 33)

Nå men nok om det, det var bare lige en sidebemærkning.

Jeg ønsker jer alle en pragtfuld weekend.

Knuz Marianne
19 år7. oktober 2005 kl. 13:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });