Hejsa alle i forummet - hilsen fra Engis

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hejsa alle i forummet - hilsen fra Engis
Hejsa med jer alle sammen.

Ville bare lige hilse på, og sige at jeg stadig er med på sidelinien, selvom jeg har haft travlt med arbejde og sætte lejlighed i stand.

Det har været hårdt, men vi er ved at være færdige, min kæreste og jeg.
Har fået ordnet alt, ja selv gulvene er bleive slibet i dag af et gulvfirma.
Vi flytter ind i næste weekend,. Kan næsten ikke vente til at sidde i min nye stue med en varm kop the, god musik og nyde at jeg har været med til at lave lejligheden så lækker som den er blevet.
Det bliver dog nok først en gang i november, dette skal ske, fordi vi lige skal nyistandsætte den lejlighed, vi flytter fra nu.
Men åhhh, hvor vil jeg bare glæde mig.

Håber alle har det godt.
I ønskes en god weekend af Engis
19 år7. oktober 2005 kl. 13:16
re: Hejsa alle i forummet - hilsen fra Engis
Hej Engis!

Forstår godt at du glæder dig. der er ikke noget bedre, end når man selv har knoklet lidt (eller meget) for det, vel..Rigtig go' fornøjelse med det sidste og ikke mindst den sure tjans at sætte den gamle lejlighed i stand.

Knus fra Muldebeerg
19 år10. oktober 2005 kl. 16:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });