#2 af Muldebeerg
rikkes - længe siden..
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: rikkes - længe siden..
Hej Rikkes!
Uha, det er aldrig rart at ha' så travlt på arbejdet. Dejligt at du er opmærksom på dig selv og dit stressniveau. Meeen jeg synes nu da ikke det lyder særligt godt, at du løber rundt med kvalme hele tiden..Måske skal du forsøge at passe endnu bedre på dig selv og så i det mindste sørge for at få nok at spise...(uden at tænke i slankekur i den forstand..)...
Bekymrede knus fra Muldebeerg
Uha, det er aldrig rart at ha' så travlt på arbejdet. Dejligt at du er opmærksom på dig selv og dit stressniveau. Meeen jeg synes nu da ikke det lyder særligt godt, at du løber rundt med kvalme hele tiden..Måske skal du forsøge at passe endnu bedre på dig selv og så i det mindste sørge for at få nok at spise...(uden at tænke i slankekur i den forstand..)...
Bekymrede knus fra Muldebeerg
19 år4. oktober 2005 kl. 10:09
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: rikkes - længe siden..
Hej Rikke.
Hmm kan jo næsten regne ud at du enten må være læge eller sygeplejeske.
Men er glad for at læse du passer godt på dig selv, det er utrolig vigtigt at man gør det.
Selvom du har travlt, så smider du kuren lidt væk, for at koncentere dig lidt om dig selv, det er også okay, for det vigtigeste er at du tænker på dig selv.
Håber det bliver bedre for dig
Knus
Bamse
Hmm kan jo næsten regne ud at du enten må være læge eller sygeplejeske.
Men er glad for at læse du passer godt på dig selv, det er utrolig vigtigt at man gør det.
Selvom du har travlt, så smider du kuren lidt væk, for at koncentere dig lidt om dig selv, det er også okay, for det vigtigeste er at du tænker på dig selv.
Håber det bliver bedre for dig
Knus
Bamse
19 år6. oktober 2005 kl. 07:41
Vi har haft ekstremt travlt på arbejdet, massiv overbelægning og meget dårlige patienter. Det er svært ikke at tage problemerne med sig hjem, specielt når man ikke synes man slår til selvom man gør sit bedste. Jeg har kunnet mærke at jeg er meget presset og passer derfor MEGET godt på mig selv. Jeg har set kolleger gå ned med depression i halve og hele år, og det skulle helst ikke ske for mig... Så jeg laver KUN hvad jeg har lyst til i min fritid, siger fra overfor alle krav og forsøger at nyde livet i min fritid...
Vægt og kalorier spekulerer jeg ikke ret meget over, jeg har kvalme og ikke meget appetit, så selvom jeg spiser noget usundt er vægten ca det samme. Jeg har valgt at give mig selv "fri" en periode, og så håber jeg på at jeg er klar til at fortsætte om nogle uger.
Håber det går godt for jer andre.
Knus fra rikkes