Hej fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej fra Judle
Hej allesammen ;o)

Jeg ved det godt----- det er ALT for længe siden jeg har fået skrevet herinde.

SOm nogen måske kan huske er jeg startet på WW. Det går bare forrygende med mit vægttab. Jeg har tabt 6 kg og 13 cm på 6 uger. Og det har ikke engang været besværligt eller hårdt.

Jeg håber, at jeg på torsdag kommer under de 70 kg. I torsdags vejede jeg 70,2. Men jeg har spist en del søde sager i denne weekend - dog uden at overskride mine points.

Håber I allesammen har det godt. Jeg er lidt træt af, at jeg ikke får skrevet, men det er sgu hårdt at starte på arbejde igen efter endt barsel. Håber I bærer over med, at jeg en en sjælden gæst!! *GG*

Knus Judle
19 år3. oktober 2005 kl. 14:13
re: Hej fra Judle
Hej Judle!

Sæ'fø'li' gør vi da det...Der er nu også utroligt stille herinde for tiden, så det er ikke fordi du går glip af en masse..Men jeg skal nu ikke klage, får heller ikke selv skrevet noget herinde, men min motivation er også heeeelt i bund pt. WAU! Det er flot at du har tabt dig så meget på så kort tid. STORT tillykke med det. Klø du bare på, så skal du nok ramme de 69 næste gang du skal vejes..

Knuz fra Mulde
19 år3. oktober 2005 kl. 18:38
re: Hej fra Judle
Hej Judle.
Fedt at se dig igen.
OG WAAAAUUUUUWWWWWW 6 kg og 13 cm det er sku da sejt.
Jeg håber at hører mere fra dig.
Knus
Bamse
19 år4. oktober 2005 kl. 06:46
re: re: Hej fra Judle
Hej Judle

Velkommen tilbage - øh jeg har nu heller ikke lige været så meget herinde på det sidste - mit arbejde tager 2desværre" også en del af min tid.
Men jeg har lige fået gang i min nye bærbar computer derhjemme og så håber jeg at jeg bliver bedre til at kigge herind derhjemme fra.

Knus smiley
19 år6. oktober 2005 kl. 14:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });