#2 af bruger slettet
Charlotte hartvig, skrump dig glad ..
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Charlotte hartvig, skrump dig glad ..
Hej Sandra
Lån begge bøger på biblioteket. Så kan du se forskellen. Begge bøger er gode synes jeg.
Held og lykke
Lån begge bøger på biblioteket. Så kan du se forskellen. Begge bøger er gode synes jeg.
Held og lykke
15 år23. september 2009 kl. 13:01
Sandra87 (slettet)
¨re: Charlotte hartvig, skrump dig glad ..
hej ..
Ja ender jeg nok også med men der er bare venteliste på nogle af dem ..
Ja ender jeg nok også med men der er bare venteliste på nogle af dem ..
15 år23. september 2009 kl. 13:18
SiriS (slettet)
Hun har nogle tips man kan bruge, og så synes jeg hendes forhistorie er god at blive klogere af. Jeg kender kun 'Skrump dig glad'. Blev dog skuffet over hendes 'powerfood', da jeg er til økologi, men trods det en brugbar bog, man godt kan skele lidt til.
Der er så en 'taber' deri, som udtaler at nu ved hun at hendes vægt intet har at gøre med hvor meget hun motionerer, og det kan jeg kun ryste på hovedet af. Min erfaring er at det betyder alverden til forskel.
Der er så en 'taber' deri, som udtaler at nu ved hun at hendes vægt intet har at gøre med hvor meget hun motionerer, og det kan jeg kun ryste på hovedet af. Min erfaring er at det betyder alverden til forskel.
15 år23. september 2009 kl. 13:35
dippegalant (slettet)
Til SiriS: Ja, det er godt nok ignorant at tro at motion ikke har noget med vægttab at gøre, for det siger jo sig selv at jo mere benzin man bruger, jo mere skal kroppen forbrænde!
Motion kan dog også opbygge muskler, så man tager på i vægt, men det er derfor man skal holde øje med sine mål, der hvor ens overvægt er forsamlet.
Jeg tog eksempelvis 1½ kg på en uge, men smed samtidigt 3½ cm i livvidde...
Mvh /DG
Motion kan dog også opbygge muskler, så man tager på i vægt, men det er derfor man skal holde øje med sine mål, der hvor ens overvægt er forsamlet.
Jeg tog eksempelvis 1½ kg på en uge, men smed samtidigt 3½ cm i livvidde...
Mvh /DG
15 år23. september 2009 kl. 15:53
Sandra87 (slettet)
tak for svarene .. er der mange opskrifter og sådan i ?
15 år23. september 2009 kl. 16:58
SiriS (slettet)
Der er nogle til alle måltider. Med anvendelse af præcise produkter du skal købe som ingredienser. Der står jeg lidt af, men som inspiration synes jeg det er ganske brugbart alligevel.
15 år23. september 2009 kl. 20:17
Sandra87 (slettet)
Okay tak :)
ja så længe produkterne minder om hinanden går det vel :)
ja så længe produkterne minder om hinanden går det vel :)
15 år24. september 2009 kl. 09:42
Camilla24
Jeg synes, det er en fantastisk bog, og det er hendes principper, jeg følger - og det virker altså. Jeg tager bare lidt mere til frokost end hun anbefaler for ellers har jeg ikke nok energi til alt min træning om eftermiddagen. Til gengæld får jeg bare lidt mindre til aftensmad.
Jeg har købt en pink to-i-én udgave af hendes bog i Føtex for 99 kr. Den er jeg rigtig glad for. Bogen består af "Skrump dig glad" og "Skrump dig smuk".
Kan varmt anbefales.
Jeg har købt en pink to-i-én udgave af hendes bog i Føtex for 99 kr. Den er jeg rigtig glad for. Bogen består af "Skrump dig glad" og "Skrump dig smuk".
Kan varmt anbefales.
15 år24. september 2009 kl. 18:16
Sandra87 (slettet)
Okay :)
Ja det var ikke så dyrt, må lige se om de har den i føtex så :D
Ja det var ikke så dyrt, må lige se om de har den i føtex så :D
15 år24. september 2009 kl. 22:25
Et meget kort spørgsmål, har været inde og finde charlotte hartvigs bog, skrump dig glad men der er både en ny og gammel udgave er der stor forskel på dem ?
Og så er der også en der hedder skrump dig smuk, hvad er forskellen på de to ? :D udover udgivelsesdatoen.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig ? Også gerne kommentarer, negative og positive til bøgerne ..
Hilsen Sandra