TILBAGE!

Du læser en tråd i debat > vægttab

TILBAGE!
Efter 14 dage med alt for mange fester, cafebesøg og generelt for meget slik er jeg tilbage på pinden.
I de her 14 dage vejede jeg mig en enkelt gang, og det var ikke spor sjovt, da den så sagde 80 kg.
Men her til morgen vejede jeg mig, ligesom for at finde min startvægt igen, og der sagde den søreme 78 kg. Det vil sige at jeg ikke har taget
mere end 300 gram på i disse 2 uger. Lyder næsten for godt til at være sandt.
Men derfor er det jo netop lettere at komme i gang igen!
15 år23. september 2009 kl. 09:36
re: TILBAGE!
Velkommen tilbage - fedt for dig at det ikke er gået så galt med vægten.
15 år23. september 2009 kl. 19:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });