opmuntring søges.........motion slog fejl øøøøøøøv

Du læser en tråd i debat > vægttab

opmuntring søges.........motion slog fejl øøøøøøøv
Jeg har været på kur/kostomlægning siden februar i år og har tabt mig ca 28kg indtil nu.
Jeg er rigtig stolt af det og bliver naturligvis ved.
Mit mål har hele tiden været at skulle under 70kg til 15/10 men vægten vil bare IKKE under! Den svinger hele tiden. I sidste uge tog jeg 600gram på. I denne uge tabte jeg dem igen og stod på status Quo. Og i dag har jeg taget 200gram på.

JA jeg VED det...det er bagateller ......men i den sidste uge er jeg begyndt at løbe 8,5-10km HVER AFTEN!
Jeg har ikke rigtig dyrket noget motion før det og det har været superhårdt men har presset mig selv igennem. Jeg var så glad og stolt og havde sådan håbet på at jeg i dag ville kunne have set resultater af disse anstrengelser på vægten.

Men nej.........

øv hvor er det dog uretfærdigt :(

God weekend til jer alle!
19 år30. september 2005 kl. 11:48
re: opmuntring søges.........motion slog fejl øøøøøøøv
Hej quica...

Tillykke med dit flotte vægttab - og sikke du bøvler på, det er rigtig flot!

Jeg tror der er en ganske simpel grund til, at du ikke taber dig, selvom du løber som en gal.
Jeg er sikker på, at du bliver mindre i cm, men bare ikke i kg lige nu! Når du løber "udvikler" du muskler og muskler vejer mere end fedt og derfor ændrer vægten sig ikke meget.

Op med humøret og kæmp videre - lige pludselig er der resultat!
19 år30. september 2005 kl. 12:18
re: opmuntring søges.........motion slog fejl øøøøøøøv
Hejsa ;o)

Jeg er sikker på at du kan se resultater hvis du måler dig nu og så igen om 4 uger. Muskler vejer jo mere end fedt og jeg tror bestemt at du har fået en masse muskler i stedet for.
Så mit råd er, at du skal prøve at veje dig - det er næsten ligeså sjovt som at se kg'ene på vægten gå nedad-.....

Knus Judle
19 år3. oktober 2005 kl. 14:26
Op med humøret
Som de andre også skriver opbygger du lige nu muskler. Og Ja - de vejer mere end fedt. Jo flere muskler du har jo mere forbrænder du. Selv når du bare sidder i sofaen. Så når kroppen lige har fået bygget de muskler op der svarer til din motion, så går der ikke ret længe før du også vil kunne se det på vægten. For du begynder at forbrænde meget mere nu. Du vil alllere nu tabe dig icm og inden længe også i kilo.
Mod på - du er der næsten !
19 år5. oktober 2005 kl. 09:02
re: Op med humøret
Tak for jeres søde svar!
Et eller andet sted var jeg jo godt klar over at det er grunden til vægten har svinget lidt.

Men i forgårs gik det nedad.....hele 0,6kg. Så det var jo bare lækkert.
Jeg fik også målt mig og der var da røget 6,5cm i det hele. Så i havde ret.

Tak for støtten ;)
19 år6. oktober 2005 kl. 14:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });