nå, jeg har nået mig mål, men

Du læser en tråd i debat > vægttab

nå, jeg har nået mig mål, men
jeg er overhovedet ikke tilfreds. Jeg er 164 cm høj/lav og vejer 58 kg nu. Jeg har tabt mig ca. 17 kg og burde være jublende glad. Men for det første havde jeg aldrig troet at jeg kom til at veje så lidt (oprindeligt mål var 65). For det andet havde jeg da aldrig troet at jeg med denne vægt stadig ville ha´ store lår, mormor arme og en flæsket mave (har født 2 børn). Jeg ville så gerne kunne ta´ i svømmehallen med mine drenge, men jeg vil ikke vise mig hhv nøgen og i en badedragt. ÆV!!
Tulle
19 år29. september 2005 kl. 09:01
re: nå, jeg har nået mig mål, men
Kæreste Tulle

Mormor arme og en flæsket mave , er desværre tit et biprodukt af en slankekur... Tænk på at alt de fedt der sad lige der... Det er væk nu og har efterladt et tomrum, som giver de her mormor arme og den blævre mave.

Jeg har selv tabt 21 kg, jeg er 25 år... Men min krop ligner en 60 årigs, pga de samme ting... Det med de store lår kan jeg også genkende... Men når jeg så ser på at mine lår er blevet smallere når jeg ligger ned på ryggen med bøjede ben, jamen så ved jeg at også der er det overskyden skind der får dem til at se så meget størrere ud!

Men ja det er pisse trælst at man når man har nået sit mål, opdager at man har fået et biprodukt som næsten er værere end ens overvægt! Men ved ikke om det kunne hjælpe at tænke på at, fordi du har tabt dig har du meget muligvist opnået at kunne nyde dine drenge længere. Nu er du fri for at dø af overvægt... Sætter man det i det perspektiv så er lidt blæver her og lidt gyngen der, måske ikke det største problem???

Men det er selvfølgeligt bare min mening...

Du kan evt. snakke med en læge omkring om der er noget de kan gøre... Har selv fået tilbud en operation for for meget skind når jeg har nået 65 kg... (Et mål jeg ikke selv tror på er realistisk!!!)

Håber du kan bruge mit svar til et eller andet...

Knuz
Frkjensen
19 år29. september 2005 kl. 09:41
re: nå, jeg har nået mig mål, men
Kære Tulle

ja det er trist når man tror at ens mål er lykken, at det så bare slet ik er som man regnede med. Jeg vil først sige til dig, at det er utrolig flot at du er kommet af med din overvægt, og du er nået så langt det er super super kanon lækkert. Tillykke med det.

Jeg tror ALDRIG at man nogen sinde bliver 100% tilfreds med sig selv. Desværre. Det er ihvertfald sådan at jeg oplever det.

Men helt ærldig, skid på hvad andre tænker. De skulle bare vide hvordan du så ud 17 kg tungere. Nogle gange tænker jeg, at hvis jeg møder nogle som ik har set mig i 1½ år, så ligner jeg for dem en kæmpe flødebolle. Men det kommer jo an på øjnene der ser, for mine nærmeste venner ligner jeg en slank pige som har tabt 9 kg på 1 år. og det er jeg super glad for.

Tænk ik så meget på hvad andre tænker. De har jo nok i deres ejne skavanker. Nyd svømmehallen med største fornøjelse, nu har du lettere ved at rører dig, da du har tabt dig mega meget. Nyd det i fulde drag. Og glem de andres meninger. Desuden så er motion jo også med til at stramme op.. så i svømmehallen med dig min ven.

knus og kram herfra

Mariadk
19 år30. september 2005 kl. 12:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });