svært at holde modet oppe når vægten går den forkerte vej :-(

Du læser en tråd i debat > vægttab

svært at holde modet oppe når vægten går den forkerte vej :-(
hvordan holder i modet oppe når man tager på istedet for at tabe sig.... startede fint ud med -1200 men to dage senere kun -800 har kun haft 1 dag uden motion nok ellers holder den og er kun faldet meget lidt i
15 år21. september 2009 kl. 07:21
re: svært at holde modet oppe når vægten går den forkerte vej :-(
Du er nødt til ikke at lade enkelte dages resultater påvirke dig. Du skal kigge på tendensen. Altså kig et par uger tilbage og se at vægten er nedadgående. Nogle gange under vægttab kan vægten godt stå stille i lange perioder - her kan det være en god ide at bruge andre målinger end vægten. Kig på det tøj der sidder løsere eller brug evt et målebånd til at se hvor mange cm der nu er forsvundet.
15 år21. september 2009 kl. 08:08
re: svært at holde modet oppe når vægten går den forkerte vej :-(
Jeg holder modet oppe ved tanken om at jeg er på rette vej, spiser sundt og motionerer fornuftigt, og at vægttabet nok skal komme. Min vægt stod stille i en måned, og jeg har blot tabt mig halvandet kilo siden. Jeg fokuserer på hvad jeg kan gøre og læser fx artikler på iForms hjemmeside eller af min motionsguru Chris MacDonald for at vedligeholde motivationen og få nye idéer. Op med humøret - livet er en interessant rejse, og det er vægttabsprocessen også. Se evt. på hvad du har spist. Nogen har allerede i tidligere tråde herinde peget på at brød og kød binder væske i længere tid end andre fødevarer.
15 år21. september 2009 kl. 08:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });