Sssshhhh ... alle skal være fuldstændig stille :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sssshhhh ... alle skal være fuldstændig stille :-)
Hvor er I alle sammen henne ??? Bamse - Muldeberg - Smiley - Alle mariaerne - rikke .... jer alle sammen !!!! Jeg ved godt, at I har travlt, men et lille bitte pip kunne det vel nok blive til.

Hvordan går det med jeres vægttab ?? Hvordan går det med JER SELV ??

For mit eget vedkommende går det sådan nogenlunde, jeg tror ikke jeg har tabt mig, når jeg kommer til vejning i aften, for det er lige "den" tid på måneden igen. Men det er så også okey. Jeg har heller ikke været alt for standhaftig de sidste par dage, og det hjælper jo bestemt helleri kke til et vægttab, men jeg er stået op som en god vægtvogter og har alle intentioner med at holde pointene idag. Det kommer nok også til at ske, for kæresten kommer på besøg i aften, og når han er der, har jeg ingen problemer med at holde mig på den rette sti. Det sværre er når jeg er alene og keder mig - Griner - og det er jo egentlig dumt, for jeg kan jo bare lade være med at proppe i hovedet.

Nå men nok om det, jeg vender tilbage i morgen med status efter vejningen.

Jeg ønsker jer alle en skøn dag, og håber at der snart sker en masse herinde igen.

Knuz til alle fra marianne.
19 år28. september 2005 kl. 07:38
re: Sssshhhh ... alle skal være fuldstændig stille :-)
Hej Marianne

Ja her er utroligt stille lige for tiden og jeg må desværre også indrømme at jeg ikke selv er godt til at skrive nogle indlæg. Er på kursus lige for øjeblikket og har så nu lige en pause hvor jeg lige kan skrive lidt.

Her går det godt, syntes selv at det køre med min sunde livsstil - er i hvert fald rimlig stolt af mig selv. Her på kursuset er der jo mange fristelser og jeg er IKKE falde i - har også besluttet mig for at jeg skal være stanhaftig i denne uge.

Vægtabet går stille og roligt, kunne godt tænke mig at det gik lidt hurtigere men bare det at den falder - det er jo det vigtigste ik?

Pøj pøj med vejningen i aften, er spændt på at høre hvad den siger.

Jeg sparrer op til lørdag - da Bamse og jeg skal ind og se et stykke og det er med spisning m.m.

Mange knus fra Smiley
19 år28. september 2005 kl. 10:24
re: re: Sssshhhh ... alle skal være fuldstændig stille :-)
Hejsa

jeg har heller ik været så motiveret til at skrive herinde i lang tid. Jeg er næmest gået i stå. Mit mål er næsten i hus, men det er bare så svært at lige få resten med. og når jeg er LIGE ved at nå mit mål 2 kg fra, så begynder jeg at slappe for meget af, og spise mere, og nu er jeg så 4 kg fra. Sådan er det bare hele tiden, så jeg er blevet træt af at være på kur.. *G* men kan godt li at spise efter southbeach prinsipperne, det gør jeg for tiden. Men om aftenen ryger der lidt for meget slik indenbors.

Forresten, så har jeg skrevet for nogle uger siden at jeg ik har haft mit lort i nogle måneder, men det kom i sidste uge, er ligenu sygemeldt fra mit job, og skal ikke tilbage dertil, så jeg har det super godt rent helbredsmæssigt, det er jo dejligt.

Håber i alle har det godt, jeg følger med i jeres indlæg.

mvh

Mariadk
19 år30. september 2005 kl. 13:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });