4. torsdagsstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

4. torsdagsstafet
Hej - så lægger jeg ud. Desværre med en vægtforøgelse på 300 g siden sidste torsdag, men jeg er holdt op med at erstatte måltider med Nupo, så det var nok hvad man kunne forvente :o) Har dog fundet en god balance, hvor jeg forsøger at holde mig på ca. 1400 kcal - det var lidt lettere med Nupo, hvor man f.eks. kun fik 250 kcal på hele sin morgenmad incl. kaffe+mælk.... Nå, men ingen klynk herfra - har brug for en pause med alm. mad - det bliver lidt kunstigt i længden og som en anden skrev, synes jeg også det med Nupo er et lidt dårligt signal at sende til mine børn. Hellere sørge for, at hele familien får noget sundt at spise. Er blevet virkelig inspireret af "By på Skrump" - hvis I ikke har fået set programmet endnu, kan det ses på nettet :o)
15 år17. september 2009 kl. 11:41
re: 4. torsdagsstafet
tillykke marinne
du fører.
jeg har taget 800gram på.
men har både været til barnedåb og navnefest.
15 år17. september 2009 kl. 15:08
Hej, hej
Gætter på torsdagsstafet = torsdagsvejning. :-)
For mig ser det lig enu ud til at jeg har tabt mig fra 76,6 til 75,9, så det er et vægttab på 700 gram.
Jeg er egentlig ganske godt tilfreds, nok mest fordi jeg slet ikke har spist særlig sundt. I stedet har jeg lavet en masse motion og det er så nok det, der har fået nogle gram til at forsvinde. Det er dog mit mål at spise sundere men først fra mandag, da jeg skal på weekendtur fra i morgen.
Har forresten set lidt fra "By på skrump" og syntes især om, hvordan en familie formåede at lave sundt mad, som hele familien virkelig kunne lide. :-)
15 år17. september 2009 kl. 18:31
hej
jeg er så nede 73,7 kg. længe siden jeg har set det tal på vægten :D det er vist -700 g mindre end sidst og i alt er der nu røget 5,3 kg siden jeg startede i maj måned :)
15 år18. september 2009 kl. 08:05
jeg er glad, har fået målt konditallet til 21.
min cooperstest var 400meter bedre..end sidst.
så må vægten følge med.

15 år18. september 2009 kl. 14:54
Igår sagde min vægt 72,1, så jeg blev selvfølgelig glad. har ikke været i nærheden af 72 kg de sidste 6 - 7 år.
Jeg ved godt jeg ikke må, men jeg stod lige på vægten i morges også. 73,7 sagde den. godt nok vejede jeg mig en time tidligere idag, men alligevel synes jeg det er et stort spring.
Andre der har prøvet det samme?
Britt
15 år18. september 2009 kl. 19:19
Aarj, Britt, en ting er da at 'falde i', men at lokke andre med, fy! :-)

Jeg er ikke med i denne uge, for jeg ved ikke hvad jeg vejede, men jeg er frisk fra næste torsdag.
15 år19. september 2009 kl. 14:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });