Onsdagsvejning - status

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning - status
Jubii jeg har tabt mig igen. Og det var bestemt ikke hvad min egen vægt viste. Men vægtvogternes vægt viste et vægttab på 600 gram. Så nu har jeg tabt 16,5 kg siden starten af februar. Det er bare totalt vildt.

Jeg er helt nede på 69,3 kg. Ja alt vægttab herfra vil være vildt, for jeg har ikke været så langt nede siden før jeg fyldte 18. Jeg kan slet ikke huske jeg har været helt dernede - men det har jeg jo på et eller andet tidspunkt. Det er i hvert fald en skøn følelse, at vide at det går den rigtige vej.

Det var bare lige mit lille indlæg denne gang.

Knuz Marianne
19 år22. september 2005 kl. 07:25
re: STORT tillykke
Hej Marianne

Hvor er det bare flot sådan som du smider rundt med kg - det kan du i hvert fald godt være stolt af. Husk nu at lade vær med at veje dig hele tiden, men bare den ene gang inde hos ww - ved godt at det kan være svært, men syntes nu at man kan blive så "trist" hvis vægten ikke lige viser det man havde regnet med.

Forsæt den gode stil - hvor meget mere skal du endtlig smide endnu før du har nået dit mål?

Mange knus og tanker fra Smiley
19 år22. september 2005 kl. 07:43
re: re: STORT tillykke
Hej Smiley

Jeg tror også jeg gemmer min vægt væk nu, for igår inden jeg tog til vejning viste min egen 70,2 kg og 1½ time senere viste vægtvogternes vægt 69,3 kg. Og min egen vægt er ikke engang 1 år gammel, men jeg kan åbenbart slet ikke stole på den. Griner. Gudskelov i dette tilfælde. Så jeg vil max. veje mig på søndag tror jeg, hvis jeg får behovet for at veje mig. hi hi.

Knuz Marianne
19 år22. september 2005 kl. 09:57
re: re: re: STORT tillykke
Hej Marianne!

Også STORT tillykke fra mig til dig. Det er supersejt gået at du har smidt så mange kilo. Jeg vil spørge lige som Smiley. Hvor meget skal du tabe dig endnu? Du må snart være ved målet, er du ikke?? OG hvad skal du ha' i belønning til dig selv??

Hvordan går det med alle dine spekulationer? Har du fået lidt mere styr på dit "tankespind", så du igen har fundet det dejlige glade humør frem igen? Synes det lyder lidt sådan og det er jo bare super!

Knuz og tillykke fra Muldebeerg
19 år22. september 2005 kl. 22:51
re: re: re: re: STORT tillykke
hej Marianne,

sikek det er flot - håber jeg kan præsentere det samme vægttab som dig - når jeg engang skal til det ; )

selvom du har haft dine op og nedture - med lige at komme op på hesten igen - ja så rider du deruad nu ; )

Knus

Maria
19 år23. september 2005 kl. 07:18
svar til mulde
Hej Mulde.. jeg havde slet ikke set at smiley havde spurgt hvor meget jeg skal tabe mig. Jeg vil gerne ned omkring 58-60 kg alt efter hvordan spejlbilledet ser ud, for jeg vil ikke ligne et fugleskræmsel og blive for tynd.

Så jeg mangler jo stadig små 10 kg og hvad min belønning skal være til den tid... det ved jeg faktisk ikke. Men jeg har også et delmål først og det er 65 kg, og bonussen for det ved jeg heller ikke endnu.

Tankespindet kører i bedste velgående. Jeg ved stadig ikke ret meget. Men jeg er dog blevet afklaret med mig selv. Når udgangen af oktober nærmer sig, vil jeg spørge kæresten hvad han har fundet ud af, og kræve et konkret svar. Og hvis han svarer han ikke vil have børn, så vil jeg sige at vi stadig godt kan være "kærester"/venner, men at vi ikke kan flytte sammen, da jeg fra første halvår næste år vil stoppe med p-pillerne og gøre hvad der skal til får at få et donorbarn. Så har han stadig en mulighed for at ændre holdning. For jeg kan jo stadig rigtig godt lide ham, men jeg vil ikke smide min største drøm over bord, for at være sammen med ham.

Og humøret har det rigtig godt igen, og det skyldes jo at mit vægttab er kommet igang igen.

Fortsat god dag til alle.

Knuz fra Marianne
19 år23. september 2005 kl. 07:23
re: Onsdagsvejning - status
Marianne ! Hvor er det bare godt gået. Det er virkelig mange kg du har tabt dig i år. Flot flot flot ;o)

Knus Judle
19 år3. oktober 2005 kl. 14:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });