Hej Marianne
Ja her er godt nok meget stille lige for tiden, men jeg er nu heller ikke lige god til at få skrevet nogle indlæg ;o(((((. Pøj pøj med vejningen i aften håber på det bedste - har forresten lavet "testen" angående points og det er nurigtigt nok at jeg skal havde 21 points - sidder godt nok på kontor, men jeg bevæger meíg meget i løbet af dagen.
Glæder mig til at høre hvordan det gik med vægten - du ved jo at du gør det rigtige så jeg er sikker på at den nok skal være sød ved dig.
Havde en dag i går, hvor jeg bare var sulten hele tiden - det er altså bare irreterende. Så der røg lige nogle bolsjer ned, men de er talt med i mine points.
Mange knus fra Smiley
#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Jeg er virkelig spændt på i aften, når jeg skal vejes, for jeg tror desværre at jeg er lidt over 69,9 kg igen, selvom jeg har passet pointene ganske som jeg skulle. Det er jo første gang jeg er så let, så jeg regner med det nok vil gå langsomt herfra eller mere langsomt end det har gjort tidligere. Men alligevel. Jeg ved jeg har gjort det rigtige, så hvis vægten ikke viser det, jeg gerne vil have, ja så er der jo ikke så meget at gøre ved det, andet end at klå videre på og holde den gode stil.
jeg ønsker jer alle en skøn dag.
Knuz fra Marianne