Endnu en fredagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Endnu en fredagsvejning
så blev det veje tid igen, og siden sidste fredag er der røget 1.8 kg. Det kører bare derudad. Igår var vi til middag hos nogle venner og havde aftalt at vi godt ku synde hvis vi havde trangen. Jeg fik selvfølgelig spist for meget, og min mave reagerede straks, så jeg fik ondt i maven og den blev vildt udspilet. Så det var en lærestreg... Men ellers går det jo fint, jeg har stadig dårlig samvittighed over, ikke at få dyrket så meget motion, men tror nu nok det skal komme.
19 år18. september 2005 kl. 13:24
re: Endnu en fredagsvejning
Stort tillykke til dig - dejligt når tingene lykkes ;-)

knus fra snartslank
19 år18. september 2005 kl. 17:02
re: Endnu en fredagsvejning
Hejsa...

STORT tillykkemed vægttabet - det er superflot!

Keep going.

Knus Sandra
19 år18. september 2005 kl. 20:39
re: re: Endnu en fredagsvejning
Hej Mariamarolle!

Hvor er det flot, at du har smidt så meget på en uge...Fortsæt bare det flotte arbejde - og tænk så på hvad der sker, når du får tiden og lysten til at dyrke mere motion...,o)

Knuz og fortsat go' fornøjelse fra Muldebeerg
19 år18. september 2005 kl. 23:09
re: re: re: Endnu en fredagsvejning
Hej Mariamarolle

hvor er det bare flot.. tillykke med vægttabet, og bare bliv ved med at kører derud af..

kolbøtter fra

Mariadk
19 år20. september 2005 kl. 10:44
re: re: re: Endnu en fredagsvejning
Hej Mariamarolle

hvor er det bare flot.. tillykke med vægttabet, og bare bliv ved med at kører derud af..

kolbøtter fra

Mariadk
19 år20. september 2005 kl. 10:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });