Lidt nyt fra Lois Lane

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt nyt fra Lois Lane
Hej Alle,
Hvor er det bare længe siden jeg har været herinde og skrive. Jeg har haft/ har stadig enormt travlt med min skole og har simpelthen ikke haft tid eller overskud til at få skrevet herinde.
Jeg kan se at de fleste af de gamle stadig er med herinde, det er dejligt at se. Det ser også ud til at der er startet en masse nye. Det er jo super. Det går godt med mig, jeg har kun ca. 3 kg til målet, men min vægt flytter sig ikke rigtigt og har ikke gjort det længe, det gør nu ikke så meget så længe den er stabil. Jeg spiser ret sundt det meste af tiden, har dog aftalt med min kæreste at vi har slik dag om lørdagen, dog uden at gå amok i det. Jeg går stadigvæk til Spinning og Yoga og styrketræning og er virkeligt bare glad for det. Jeg føler at jeg er i god form og at jeg har meget mere energ end før jeg startede med fitnessen.
Jeg får dersværre også meget travlt det næste halve år, så jeg kommer nok ikke til at deltage så meget i debatten, men jeg vil prøve at læse lidt med på sidelinjen, så jeg kan følge lidt med i hvordan det går med jer alle sammen,
Jeg glæder mig til at følge jer igen.
Knus Lois Lane
19 år17. september 2005 kl. 18:01
Hello LL!
Neeiii, hvor er det dejligt at høre fra dig igen...Var helt bange for, at du var blevet væk i mængden.. ;o) Flot at det kører derud af med din træning og kosten, -det tyder på, du kan holde det langt ud i fremtiden også. *ss*
Jeg synes heller ikke jeg får deltaget så meget herinde mere, men så længe vi gi'r lyd fra os i ny og næ, så går det jo nok også, ikke sandt..

Knuz og wb fra Muldebeerg ;o)
19 år17. september 2005 kl. 22:21
re: Lidt nyt fra Lois Lane
Hej LL

Dejligt at høre fra dig og ja det er da flot at du stadigvæk passer vægten og kosten trods travlhed. Mangler heller ikke så meget for at jeg har nået mit mål, men har også lidt problemer med at få tabt det sidste.

Er heller ikke så aktiv herinde mere p.g.a. arbejde, så det skal du ikke havde dårlig samvittighed over.

Mange knus Smiley
19 år19. september 2005 kl. 07:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });