Status .... ????

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status .... ????
Ja, jeg ved dårligt om jeg skal juble eller ej... altså selvfølgelig skal jeg da juble, men resultatet af vejningen i går er ikke helt sevet ind endnu.

JEG ER UNDER 70 KG .... præcis 69,9 kg. Og jeg som troede jeg kun havde tabt 500 gram... deres vægt viste 800 gram mindre.... så den svære hurdle de 70,0 var at komme under, er pludselig bare væk, for nu er jeg under 70 kg. Hold da helt op.. jeg kan slet ikke fatte det. Men sådan er det alstå.

Så nu skal jeg kun bruge 18 point om dagen, det er helt spændende hvordan det går, for det er jo første dag i dag med 18 i stedet for 19 point. Og så skal jeg på seminar med arbejdet, hvor der er buffet 3 gange om dagen. Men i dag hvor vi skal derud og have frokost har jeg taget min egen madpakke med, for jeg VIL BARE overholde pointene. Jeg har 2 gange fødselsdag i weekenden og det skal jeg bare have point nok til. Aftensmaden har jeg også ordnet, for jeg ringede til kursusstedet i går og bestilte salat til aftensmad med noget fedtfattig kød til. Så jeg er sikker på jeg nok skal klare det. For nu mangler jeg kun 2,1 kg til min næste stjerne ... altså for at have tabt 18 kg. Jeg klør på med krum hals og meget selvtillid, for jeg har slet ingen interesse i at falde i, det VIL jeg bare IKKE.

Nå men nok med alt min snik snak. Jeg måtte bare lige ryste lidt af mig. Hi hi.

Jeg håber I alle må få en skøn dag.

Knuz fra Marianne
19 år15. september 2005 kl. 07:31
re: Status .... ????
Hej Marianne

Stort tillykke her fra mig - det er bare super flot at du er under de 70 kg. Har tænkt lidt over dine points - for jeg vejer 67,5 kg og jeg må spise 21 ppints og så syntes jeg at dine 18 points er lidt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det kunne jo være at jeg skulle tjekke om det er de rigtig points jeg spiser ;o)

Forsæt den gode stil - var også på konference hele dagen i går, men jeg smagte da bufén, men tog ikke så meget som jeg kunnehavde gjort.

Mange knus Smiley
19 år15. september 2005 kl. 08:15
Hej Marianne
Stort tillykke herfra. det er altid dejligt når noget lykkes. Du lyder til at have godt mod på det hele. Jeg er sikker på du snart kommer i mål.
Knus fra snartslank
19 år15. september 2005 kl. 08:36
Hej Marianne..

STORT tillykke - det er bare flot!
Og jeg er sikker på du nok skal nå dit næste mål, med den viljestyrke du lyder til at have.

Go' girl... :o)

Sandra
19 år15. september 2005 kl. 09:00
re: re: Status .... ???? Til Smiley
Nu ved jeg jo ikke hvad du arbejder med. Men fordi jeg sidder på kontor får jeg 0 point for det, så hvis du rører dig noget mere, giver det dig også flere point.

Men det er jo let at regne efter i hæfte 1. Men indrømmet 18 point er sørme ikke ret meget, og hvis jeg så også lige vil under de 60 kg.. puha det giver mig helt kuldegysninger, for 17 point er det mindste man må få.

Men pøj pøj til dig også.

Knuz Marianne
19 år15. september 2005 kl. 10:13
re: re: re: Status .... ???? Til Smiley
Hej Marianne

Jeg sidder nu også på kontor, men jeg rør mig en del hverdag inde på arbejdet mener at jge har givet det 1 points, men jeg vil da lige tjekke det her i weekenden.

Rigtig god weekend.

Knus Smiley
19 år16. september 2005 kl. 12:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });