rikkes status

Du læser en tråd i debat > vægttab

rikkes status
Jeg har simpelthen været SÅ usund i weekenden... Jeg har været væk hjemmefra og jeg vidste godt på forhånd at det ville blive ret umuligt for mig at spise bare nogenlunde sundt så jeg gav bare mig selv lov til at "synde" og så var det planen at jeg skulle tabe mig igen i denne uge.
Så overraskelsen var stor i morges på vægten - jeg har tabt et kilo siden sidste søndag! Det er utroligt, men dejligt. Så nu fortsætter jeg med det sunde som efterhånden falder mig ret naturligt!
Det er så dejligt at tabe sig, og jeg glæder mig sådan til at komme under 90 kg!
19 år12. september 2005 kl. 09:37
re: rikkes status
Hejsa Rikke!

STORT tillykke med vægttabet. Det er jo ok at være usund en gang imellem, -kroppen har jo rent faktisk brug for fedt"chokket", men man skal selvfølgelig ikke overdrive. Det kan måske være forklaringen på, at du alligevel har tabt dig. -fordi du har "holdt dig sund" så længe, at kroppen godt lige vil ha' lidt ekstra..Hvem ved, -men resultatet er der jo i hvert fald, så forstår godt det gi'r dig mere blod på tanden..

Keep up the good work!!!

Knuz Mulde
19 år12. september 2005 kl. 20:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });