1 torsdag i vægtstafet

Du læser en tråd i debat > vægttab

1 torsdag i vægtstafet
start 83.9kg
nu 83.5kg
vægttab 0.4kg ink. fået mens...
hvordan er det gået jer?
15 år27. august 2009 kl. 10:40
re: 1 torsdag i vægtstafet
start d. 23 / 8 på 74 kg. I morges sagde vægten 73 kg - tabt 1 kg på 4 dage.
15 år27. august 2009 kl. 13:13
tillykke du førere..
.
15 år27. august 2009 kl. 16:25
hvordan foregår det så...starter i så forfra igen fra idag til næste torsdag eller hva?
Hvis i gør så vil jeg gerne være med...
15 år27. august 2009 kl. 16:54
Vi starter forfra igen fra idag til næste torsdag, går jeg ud fra....det var ikke min idee.
15 år27. august 2009 kl. 20:36
Tillykke med Jeres gode start !
Godt man ikke løber sidst og skal samle de tabte kilo op :-)
God vind på næste etape, Futura
15 år28. august 2009 kl. 20:26
Hej :-)
Jeg synes det er lidt sløjt med tilbagemeldingerne her i stafetten inklusive mig selv. Men her er jeg så - bedre sent end aldrig.

Tillykke til biologi c, det er godt gået samtidig med menses. Også stort tillykke til Kajberg.

Grunden til at jeg først melder ind nu er at jeg synes ikke min deltagelse i stafetten har været hel reel - forstået på den måde at da jeg startede sidste søndag var min vægt unaturlig høj pga nogle dage med meget sukkerindtag. Derfor var min vægt i torsdags helt nede på 68,8 hvilket betød at jeg havde tabt fra 71,1 til 68,8 = 2,3 kg!!!

Så meget taber man sig jo ikke (jeg gør ihvert fald ikke) på 4 - 5 dage - det har været væske. For at det ikke skal være helt løgn begyndte jeg i mandags også på nogle vandrivende tabletter pga meget vand i og staseeksem på mit højre ben. Disse tabl. har selvfølgelig også været med til at drive væsken ud af kroppen på mig således at min vægt gik hurtigt ned.

Jeg må sige at jeg havde det virkelig dårligt med at melde tilbage hertil (også derfor jeg først får det gjort idag) da jeg følte at jeg havde snydt lidt, så derfor vil jeg ikke roses for det tab jeg nu har haft.

Jeg starter bare forfra i dag og er meget glad for at høre at I er med på at køre stafetten videre da jeg synes det er en god ide og det har virkelig motiveret mig til at holde migselv i ørerne. Ja det vil selvfølgelig sige at de sidste 2 dage har jeg igen givet efter for min is- og chokoladeafhængighed, men af en eller anden grund er min vægt helt i bund i dag med 68,7 kg :-) som så bliver det tal jeg skal under til på torsdag (puha :-)

Kom så I andre - lad os høre hvordan det er gået eller om ikke andet så om I er med på en uge mere ;-)
15 år29. august 2009 kl. 10:30
tillykke med vandtabet, det lød ikke rart før.....
15 år29. august 2009 kl. 15:17
Tak ;-)
15 år30. august 2009 kl. 09:50
Næste gang der er torsdags vægtstafet, så er jeg med :-)
Men min vægt er ikke helt optimal - vejer mig selv engang imorgen.
15 år30. august 2009 kl. 21:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });