Mariamarolles fredagsvejning :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mariamarolles fredagsvejning :-)
Så var det vejetid igen her til morgen... og der er røget 1,1 kg på en uge. Det er dejligt, og det har absolut ikke været svært. Særligt fordi min kæreste er med også, og han har en enorm viljestyrke. Sidste uge tabte han 2 kg. Vildt flot. Jeg har også målt mig omkring mavsen, og så vidt jeg kan se er der røget 3 cm.. Kan det være rigtigt.. Og hvordan sikrer man sig at man rammer det rigtige sted hver gang?? God weekend til jer alle!
Knus Mariamrolle
19 år9. september 2005 kl. 09:48
re: Mariamarolles fredagsvejning :-)
STTOOOOORT tilykke ! Det er bare SUPER flot !
Der sker hurtigt ændringer i cm, men det virker af meget på kun en uge. Men hvem ved - det hænger jo også sammen med om du er begyndt at dyrke lidt motion, eller det kun er rent kostmæssigt du har sat ind.
Rigtig god weekend og tillykke med det flotte resultat !
19 år9. september 2005 kl. 13:41
re: re: Mariamarolles fredagsvejning :-)
Hej Mariamarolle!

Super sejt gået, det er skønt når kiloene rasler af, ikke sandt...Fortsæt det gode arb., det lader til at I er gode til at støtte hinanden, -det tror jeg betyder meget..

Knuz Mulde
19 år9. september 2005 kl. 17:19
re: re: re: Mariamarolles fredagsvejning :-)
Hejsam

det var da flot og 1,5 i sidste uge - det kære for dig ! men det er nu også meget nemmere når ens partner er med på vognen det styrker

Knus

Maria
19 år11. september 2005 kl. 02:48
re: re: re: re: Mariamarolles fredagsvejning :-)
Hvor er det dejligt at høre at du er kommet godt i gang! Og når du skriver det absolut ikke har været svært så er det nok fordi du har fundet en metode der virker! Tillykke med det og fortsat god vind!
19 år12. september 2005 kl. 09:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });