Hmm, sjov tanke :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hmm, sjov tanke :o)
Ja, jeg er selv ivrig hestepige, og jeg faldt i går over denne tråd på heste-nettet.dk - og så tænker jeg - hvor har de egentlig ret!
heste-nettet.dk
Nu er det nok ikke de fleste herinde der har hest - men kender I det ikke med jeres dyr? Man vil kun give sit kæledyr det bedste af det bedste - og så propper man sig selv med diverse søde (og usunde) sager :P
Det var faktisk det der fik mig til at tænke NEJ - nu må jeg gøre noget - kan min hest klare sund kost kan jeg også! :D

Beklager hvis emnet er forkert postet, men synes hende der skrev indlægget i linket har fat i noget! :o)
15 år23. august 2009 kl. 18:36
re: Hmm, sjov tanke :o)
Det har du ret i... det er lidt ligesom de der ryger, men aldrig ryger i bilen, : fordi det lugter grimt,og forringer dens værdi ;O)
15 år23. august 2009 kl. 23:12
Jeg tror det har noget at gøre med at man kan kontrollere hvad hesten får at spise, den kan ikke lige snuppe et eller andet godt i skabet.

Men det kunne være lækkert hvis der var en slags mad, som indeholdt at hvad vi har brug for, og som vi aldrig blev trætte af at spise ;)
15 år24. august 2009 kl. 16:24
Jeg har faktisk tænkt lignende tanke - bare med mine børn. De spiser oftest sundere og bedre måltider - de er i hvertfald bedre til ikke at hyggespise ;-) Så ja, når de kan, kan jeg også :-)
15 år25. august 2009 kl. 20:07
Børnene er faktisk en drivende faktor i at jeg ikke går og småspiser skodting hele tiden. For hvis jeg får slik, kiks eller andre usunde ting, så vil de naturligvis også have. Og jeg vil så gerne at de får en fornuftig vane når det kommer til netop den slags. Børn gør jo som man selv gør, og ikke som man siger. Også senere i livet.
15 år27. august 2009 kl. 10:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });