#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Engis-nyt
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Engis-nyt
Hej Engis
Hold da helt op hvor er I aktive... og tænk på al den motion du får med alt det du laver. Så pyt med du ikke er så aktiv herinde. Hvor bliver det spændende når I skal flytte ind i den ny lejlighed *smiler*.
Held og lykke med alle jeres/dine projekter.
Knuz Marianne
Hold da helt op hvor er I aktive... og tænk på al den motion du får med alt det du laver. Så pyt med du ikke er så aktiv herinde. Hvor bliver det spændende når I skal flytte ind i den ny lejlighed *smiler*.
Held og lykke med alle jeres/dine projekter.
Knuz Marianne
19 år9. september 2005 kl. 07:40
Corina (slettet)
re: re: Engis-nyt
Hej Engis
Superdejligt at høre fra dig igen. Godt du stadig er med selv om det er på sidelinien. Det lyder som den helt store omgang..pyhhh Kender det alt for godt, men det er nu på engang hyggeligt oveni, selv om det er hårdt.
God arbejdslyst - glæder mig til du er tilbage igen herinde ;-D
Krammer
Corina
Superdejligt at høre fra dig igen. Godt du stadig er med selv om det er på sidelinien. Det lyder som den helt store omgang..pyhhh Kender det alt for godt, men det er nu på engang hyggeligt oveni, selv om det er hårdt.
Krammer
Corina
19 år9. september 2005 kl. 08:43
Corina (slettet)
re: re: Engis-nyt
Hej Engis
Krammer
Corina
Krammer
Corina
19 år9. september 2005 kl. 08:44
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: Engis-nyt
Hej Engis
Ja som de andre skriver er det dejligt at havde dig med igren, jeg er desværre heller ikke så aktiv herinde p.g.a. arbejde, men bare at vi kigger ind en gang i mellem så går det nok.
Lyder rigtigt spændende med jeres nye lejlighed pøj pøj med alle jeres projekter.
Knuser
Smiley
Ja som de andre skriver er det dejligt at havde dig med igren, jeg er desværre heller ikke så aktiv herinde p.g.a. arbejde, men bare at vi kigger ind en gang i mellem så går det nok.
Lyder rigtigt spændende med jeres nye lejlighed pøj pøj med alle jeres projekter.
Knuser
Smiley
19 år13. september 2005 kl. 16:56
Jeg ville bare sige, at "jeg stadig er med" - jeg har bare ikke tid til at deltage aktivt i diskusissionerne.
Det syldes jo, at jeg er i gang med at sætte lejlighed i stand sammen med min kæreste.
Vi skal ordne alt, lige fra tapet-aftagning, slibe paneler, maler lofter og ordne gulve, så vi har ret tralvt.
Jeg smutter direkte hen i den nye lejlighed efter 8 timer på arbejde, og når jeg kommer hjem i den gamle, så dratter jeg op i sengen og snorksover.
Hygger mig med at læse nogle af jeres indlæg i mine pauser på arbejdet, men må vente med at svare til min hverdag ser nogenlunde normal ud igen om et par måneder eller sådan.
Hygge
Engis