Ålså nej..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ålså nej..
Hvorfor er det så svært at tabe sig?
Sidste år meldte jeg mig ind i weight watchers og tabete mig også fra 76 kg til 64 kg på 7 måneder, så tog jeg 11 på igen og bestemte mig så for at jeg ikke vile betale 85 hver uge for at blive vejet, købte så en vægt, og har nu tabt fra 75 til 68,3 på nogle måneder...
Så er det bare, hvordan kan det være at den åndsvage vægt hele tiden farer op og ned. Jeg vejer mig hver onsdag morgen, og vejer mig 3 gange efter hinanden og første gang siger den 68,3, næste gang og 3 gang ja så har jeg lige pludselig taget et halvt kilo på. og det er alså træls. og HJÆLP mig, for de sidste 8 kilo skal ned nu, gider ikke tælle kalorier, men har brug for gode råd..

Knus Janne
15 år20. august 2009 kl. 14:51
re: Ålså nej..
Jeg har det samme problem med min vægt, jeg kan godt veje mig flere gange efter hinanden med forskellige resultater selvom jeg ikke har drukket noget eller andet der kunne give udsving. Den svinger også op til 0,5kg i løbet af få minutter. Jeg har valgt at leve med det, der er ikke så meget andet for medmindre jeg køber en ny vægt, hvilket jeg ikke rigtig gider bruge penge på.

Hvis man vil undgå sådan noget med en vægt, er det en god idé at købe en mekanisk i stedet for en elektronisk. Sådan en har min mor også, så den låner jeg engang imellem.
15 år20. august 2009 kl. 15:47
Hej igen..
Ja det kunne man self. gøre, men jeg er rigtig glad for min nye vægt, den kan det hele:-) undtagen veje 60 kilo, hihi..
er det ikke nogen der ha super gode slankeråd
15 år20. august 2009 kl. 16:05
Jeg ved ikke om du har lyst til at prøve Nupo, men jeg har været på den i 1 ½ uges tid nu, hvor jeg udskifter 1 el. 2 (oftest to) måltider om dagen med lidt pulver....:o) Det er ikke helt så slemt som jeg havde frygtet og nu er min vægt begyndt at gå (langsomt) nedad. Da jeg tidligere (fra ca. maj) forsøgte at tabe mine 5-6 overflødige kilo ved sund levevis og motion, kom der bare ikke noget resultat. Jeg får 1200-1500 kcal om dagen og synes ikke jeg går og er sulten. Det kunne da være et forsøg værd? Held og lykke med det!
15 år20. august 2009 kl. 16:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });