#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Status fra mig, der har fået den ene fod i stigbøjlen
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Status fra mig, der har fået den ene fod i stigbøjlen
Hej Marianne
Flot at du har tabt dig lidt, bare det er vægten er begyndt at gå nedad igen - husk at se positivt på tingende, så går det også meget nemmere ;o) Ved godt at det er nemmere sagt end gjort.
Håber da at din kæreste vil ændre den holdning og støtte dig i stedet for.
Mange knus Smiley
Flot at du har tabt dig lidt, bare det er vægten er begyndt at gå nedad igen - husk at se positivt på tingende, så går det også meget nemmere ;o) Ved godt at det er nemmere sagt end gjort.
Håber da at din kæreste vil ændre den holdning og støtte dig i stedet for.
Mange knus Smiley
19 år8. september 2005 kl. 08:18
snartslank (slettet)
Status fra mig, der har fået den ene fod i stigbøjlen
Kære Marianne.
Hvor er det dejligt du har fundet gnisten igen. Det viser bare hvor meget vort humør spiller ind for det personlige overskud... eller omvendt.
Selv har jeg også fået den ene fod vel anbragt i en stigbøjle (WW) - det ser ud til at virke - jeg er godt tilfreds, spiser mine 17 - 21 points hver dag - og i næste uge skal jeg lære om bonus points - dem må jeg tjene en del af idet jeg med min skridttæller hver dag går mellem 10000 og 12000 skridt. Den giver mig virkelig blod på tanden - jeg skal over de 10000 skridt hverdag har jeg bestemt.
Anyway stort tillykke til dig for at have fundet gnisten igen - og tillykke til os alle for at gi den en skalle.
Knus fra snartslank
Hvor er det dejligt du har fundet gnisten igen. Det viser bare hvor meget vort humør spiller ind for det personlige overskud... eller omvendt.
Selv har jeg også fået den ene fod vel anbragt i en stigbøjle (WW) - det ser ud til at virke - jeg er godt tilfreds, spiser mine 17 - 21 points hver dag - og i næste uge skal jeg lære om bonus points - dem må jeg tjene en del af idet jeg med min skridttæller hver dag går mellem 10000 og 12000 skridt. Den giver mig virkelig blod på tanden - jeg skal over de 10000 skridt hverdag har jeg bestemt.
Anyway stort tillykke til dig for at have fundet gnisten igen - og tillykke til os alle for at gi den en skalle.
Knus fra snartslank
19 år8. september 2005 kl. 09:33
Muldebeerg
re: Status fra mig, der har fået den ene fod i stigbøjlen
Hejsa Marianne!
Ja, det er super at du er ved at ha' humøret med igen..Men op og nedture kender vi jo alle til, ikke sandt...Jeg tror din kæreste mener det på "en go' måde", når han "tjatter" til dig, når du falder i. Også selvom ordene måske ikke er super velvalgte...Mænd tænker sig altså ikke altid om!!!(eller snarere så godt som aldrig, vel!)
Lad ham ikke styre det, men glæd dig over at du selv er ved at ha' kontrollen igen og at han stadig gerne vil motionere med dig - for det vil han godt, ikke??
Min kæreste sagde engang, at hvis jeg blev "så" tyk (og pegede på en eller anden), så var det slut med os...Men øøhhhh, hvad er nu det for noget. For HAN har taget 20 kg. på i løbet af 4 år, jeg har svinget mellem 69 og 75 kg., så ja....hvis den skulle gælde begge veje, så sku' jeg jo være daffet af for længst, ikke sandt. Som sagt, MÆND TÆNKER IKKE (Sorry Bamse, det gælder selvfølgelig ikke dig, vel...)
Men nok om det, bare lidt tankespind fra mig og så et skulderklap til dig. Du skal nok klare det, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Og husk så at du IKKE skal dunke dig selv i hovedet, når du falder i. Bare beslut dig for, at du er oppe på hesten igen med det samme, ikke også..
Knuzzer fra Mulde
Ja, det er super at du er ved at ha' humøret med igen..Men op og nedture kender vi jo alle til, ikke sandt...Jeg tror din kæreste mener det på "en go' måde", når han "tjatter" til dig, når du falder i. Også selvom ordene måske ikke er super velvalgte...Mænd tænker sig altså ikke altid om!!!(eller snarere så godt som aldrig, vel!)
Lad ham ikke styre det, men glæd dig over at du selv er ved at ha' kontrollen igen og at han stadig gerne vil motionere med dig - for det vil han godt, ikke??
Min kæreste sagde engang, at hvis jeg blev "så" tyk (og pegede på en eller anden), så var det slut med os...Men øøhhhh, hvad er nu det for noget. For HAN har taget 20 kg. på i løbet af 4 år, jeg har svinget mellem 69 og 75 kg., så ja....hvis den skulle gælde begge veje, så sku' jeg jo være daffet af for længst, ikke sandt. Som sagt, MÆND TÆNKER IKKE (Sorry Bamse, det gælder selvfølgelig ikke dig, vel...)
Men nok om det, bare lidt tankespind fra mig og så et skulderklap til dig. Du skal nok klare det, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Og husk så at du IKKE skal dunke dig selv i hovedet, når du falder i. Bare beslut dig for, at du er oppe på hesten igen med det samme, ikke også..
Knuzzer fra Mulde
19 år8. september 2005 kl. 15:40
bruger slettet
re: re: Status fra mig, der har fået den ene fod i stigbøjlen
Hej Marianne!
Ja, de kære mænd...de forstår bare ikke altid hvad man har brug for...! Min kæreste er meget nærig med de positive og opmuntrende kommentarer, men jeg tror nu det er fordi han får dårlig samvittighed når jeg er så sund!
Jeg synes du skal spørge din kæreste om han også har været dårlig til at støtte sine eks-er siden de ikke kunne holde deres vægttab...sådan lidt spydigt med et smil på læben... :-) Den side af sagen har han garanteret ikke tænkt på!
Men det er godt at du er bevidst om at du gør det for din egen skyld, hold fast i det!
Knus rikkes
Ja, de kære mænd...de forstår bare ikke altid hvad man har brug for...! Min kæreste er meget nærig med de positive og opmuntrende kommentarer, men jeg tror nu det er fordi han får dårlig samvittighed når jeg er så sund!
Jeg synes du skal spørge din kæreste om han også har været dårlig til at støtte sine eks-er siden de ikke kunne holde deres vægttab...sådan lidt spydigt med et smil på læben... :-) Den side af sagen har han garanteret ikke tænkt på!
Men det er godt at du er bevidst om at du gør det for din egen skyld, hold fast i det!
Knus rikkes
19 år8. september 2005 kl. 19:45
Jeg føler mig rigtig godt tilpas igen, jeg føler at jeg sagtens kan overholde mine point igen og jeg glæder mig til det. Selv et seminar i næste uge skræmmer mig ikke, for jeg SKAL og VIL bare overholde mine point, om så jeg selv skal tage mad med. Jeg kender nemlig de buffeer vi kommer til at stå overfor. Jeg er klar til kampen. Jeg har stadig 3 uger til at nå en bid under 70 kg, og det tror jeg sagtens jeg kan nå nu.
Jeg fik også et lille godt råd/tip/huskeseddel i går. Jeg blev spurgt om jeg spiste proteiner nok.. og hmmm... det gør jeg nok ikke, for kød koster jo point, men kød hjælper også forbrændingen, så nu skal jeg til at ændre min "kostplan", jeg skal i hvert fald lave en med mere kød/fisk/fjerkræ i end der har været længe.
Jeg har endda også mod på næste weekend (den 17-18 september) der skal kæresten holde fødselsdag af 2 omgange, og de to dage vil jeg også bare klare pointmæssigt, der skal ikke være nogen der skal kunne kigge skævt til mig (rettelse min kæreste skal ikke kunne skævt til mig).
Han lever nemlig lidt i fortiden. Hans tidligere kærester har alle været kraftige og har forsøgt at tabe sig med det modsatte resultat, så hans frygt går på at jeg måske nok taber mig nu, men så tager jeg nok det hele på igen og mere til. Og det siger han rent ud til mig, når jeg "falder i" og når jeg har taget på. "Nu skal du ikke tage det hele på igen vel ?!!" Personligt synes jeg det er SÅ ubehøvlet at sige det til mig, for jeg føler mig virkelig sammenlignet med hans ekser, men jeg prøver at sætte mig ud over det, og sige til mig selv "Jeg falder ikke tilbage og tager det hele på igen, jeg skal nok klare det - for MIN egen skyld - jeg kan ikke tabe mig fordi han gerne vil have en slankere kæreste".
Har nogen af jer andre oplevet det ?? Eller er jeg bare mærkelig og for nærtagende på det punkt ?
Nå, men et lidt mere lyst indlæg fra mig... og det er jeg glad for.
jeg ønsker jer alle en skøn dag.
Knuz fra marianne