Lidt nyt fra mig

Du læser en tråd i debat > vægttab

Lidt nyt fra mig
Hejsa

Ja det er nu ikke meget jeg får skrevet herinde, men jeg har bare så travlt på arbejde og så er det ikke lige herinde jeg kan sidde og skrive ;o) Har næsten fået læst alle indlægene og der er da godt nok kommet en del nye.

Var jo på vægen i mandags og jeg må indrømme at jeg jublede da jeg steg op - havde nemlig tabt 1,8 kg på en uge. Så mit humør har været super hele ugen. Håber at det også går godt for jer andre. Så man kan sige at jeg er kommet godt i gang igen efter ferien.

Får også dyrket en masse motion, cykling, step, løb og maveøvelser m.m. Så jeg er godt træt om aften, men det er jo en sund træthed.

Mange knus
smiley
19 år8. september 2005 kl. 08:05
re: Lidt nyt fra mig
Hej Smiley

Tillykke med det rigtig flotte vægttab. Jeg forstår så godt du er lykkelig. Og tja.. jeg er bare misundelig, men jeg skal nok følge efter.

Knuz fra Marianne
19 år8. september 2005 kl. 08:10
re: re: Lidt nyt fra mig
Hej Smiley!

Også stort tillykke fra mig. Det er bare super når det kører, ikke sandt...

Synes I alle sammen kører med super vægttab for tiden, så jeg er vist, som sædvanlig, den eneste der står i stampe...MEN mon ikke vi får lavet om på det lige pludselig? Det håber jeg...

Fortsæt du det gode arb., så lander du meget snart ved dit mål....;o)

Knuzzer Mulde
19 år8. september 2005 kl. 15:34
re: re: re: Lidt nyt fra mig
Som jeg allerede har skrevet - det er SUPER DUPER flot ! Du og Bamse styrer for vildt *GGG*

Kæmpe krammer

Corina
19 år9. september 2005 kl. 08:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });