#2 af biologi c
Prøver lige også at poste den her... Mod de 25!
Du læser en tråd i debat > vægttabbiologi c
re: Prøver lige også at poste den her... Mod de 25!
vil gerne med, min bmi 27.3 men 25 er klart målet..
.
.
15 år16. august 2009 kl. 17:51
bruger slettet
Super! Min var i dag præcis 27,8...
Må så også lige tilføje at de 25 er et delmål for mig - og jeg satser på at komme længere ned... hvor langt kommer lidt an på, hvordan kroppen ser ud - og hvordan den ville kunne holdes.
/Susan
Må så også lige tilføje at de 25 er et delmål for mig - og jeg satser på at komme længere ned... hvor langt kommer lidt an på, hvordan kroppen ser ud - og hvordan den ville kunne holdes.
/Susan
15 år16. august 2009 kl. 22:30
bruger slettet
Hej Susan, Jeg vil bare rose dig for din positive indstilling.
Nogen gange vender livet sin skyggeside til, og så er det bare flot, at du kan vende det om og bruge det, så det gavner dig. -Godt gået!
Held og lykke med vægttabet
Hilsen Anna
Nogen gange vender livet sin skyggeside til, og så er det bare flot, at du kan vende det om og bruge det, så det gavner dig. -Godt gået!
Held og lykke med vægttabet
Hilsen Anna
15 år17. august 2009 kl. 20:29
bruger slettet
Kære Anna,
tak for din ros!
Også held og lykke til dig.
/Susan
tak for din ros!
Også held og lykke til dig.
/Susan
15 år17. august 2009 kl. 23:18
KarinaHadsten (slettet)
God ide. Jeg har tidligere været under 25 i BMI, men nu ligger den på 27,7. Sidst jeg tabte mig var de 25 også en milepæl. Jeg mener faktisk at det var den jeg fejrede med en planlagt kage. Normalt fejrer jeg ikke mine milepæle med mad, men jeg havde sådan en lyst til kagerne i kantinen, så det var en god måde at gøre sig fortjent til sådan en. Ved dog ikke om jeg vil tage en kage denne gang. Jeg savner dem ikke specielt denne gang.
15 år18. august 2009 kl. 06:54
bruger slettet
Hej Karina og biologi c,
det lyder rigtig godt! Har I nogen speciel strategi?
En af mine første prioriteter er motion og mængdekontrol, fordi mine portioner langsomt var blevet større i takt med en større appetit. Jeg forsøger at spise regelmæssigt - det bliver ikke til de 6 måltider, men i hvert tilfælde 3... og jeg prøver at minde mig selv om at spise lidt frugt og grønt i løbet af dagen... med svingende held.
Glæder mig til at høre mere... og andre er velkomne til "at komme med".
/Susan
det lyder rigtig godt! Har I nogen speciel strategi?
En af mine første prioriteter er motion og mængdekontrol, fordi mine portioner langsomt var blevet større i takt med en større appetit. Jeg forsøger at spise regelmæssigt - det bliver ikke til de 6 måltider, men i hvert tilfælde 3... og jeg prøver at minde mig selv om at spise lidt frugt og grønt i løbet af dagen... med svingende held.
Glæder mig til at høre mere... og andre er velkomne til "at komme med".
/Susan
15 år18. august 2009 kl. 11:42
Jeg har tidligere været aktiv på mad-i-tal - men har haft utrolig meget om ørerne, så det er ikke blevet til så meget. Nu er jeg blevet single (mod min vilje) og prøver nu at kanalisere min energi ind på noget, som er godt for mig! - og som jeg gør for mig selv!
Jeg er kommet i gang med motionen igen - foreløbigt spinning, men jeg starter igen på boksetræning i den kommende uge og vil begynde at løbe igen.
Madmæssigt går det relativt let. Inden jeg blev single drak jeg en del mere alkohol og spiste omend ikke meget usundt - så lidt for meget...
Nu da min appetit er gået ned af sig selv og jeg skal minde mig selv om at spise, spiser jeg mindre måltider - og meget salat og grønt - er dog også ret fattig, så det bliver også lidt, hvad der er i skabene - har en datter som er 10 år og som SKAL have ordentlig mad. Men vores kost er baseret på meget grønt, lidt kød, fisk, groft brød, lidt mælkeprodukter (ost og mælk), æg og frugt... Og jeg forsøger fokusere på friske grøntsager, eller kun let-dampede - og madpakken består ofte af rester fra aftensmaden (ikke kun af økonomiske årsager, da jeg mener, at den så ofte bliver mere sund).
Hvem vil med mod de 25? Min BMI ligger pt. på 28...
Kærlig hilsen
Susan