#2 af KarinaHadsten (slettet)
Under 90 :-D
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Under 90 :-D
STORT TILLYKKE med dit vægttab. Hvor er det skønt at høre sådan en succes historie. Hvor mange kilo har du tabt ialt?
Uanset hvad er de 90 kilo en milepæl der er nået og du er igang med den næste. Glæd dig til at købe tøj - det er bare SÅ meget sjovere i de mindre størrelser.
TILLYKKE igen og rigtig god weekend.
Karina
Uanset hvad er de 90 kilo en milepæl der er nået og du er igang med den næste. Glæd dig til at købe tøj - det er bare SÅ meget sjovere i de mindre størrelser.
TILLYKKE igen og rigtig god weekend.
Karina
15 år14. august 2009 kl. 12:37
Louise79 (slettet)
Tusind tak for dit svar.
Da jeg startede herinde vejede jeg ca. 94, så det er omkring 5 kilo jeg har tabt.
Det er så dejligt, for tidligere er det aldrig lykkedes mi g at tabe mere end et par kilo, og så røg de på igen.
Min højeste vægt har været 99,6 kilo. Da jeg så det tal på vægten, opdagede jeg at jeg havde taget 3 kilo på på 6 uger. Det var hårdt, men jeg droppede et par uvaner, og kom lidt ned i vægt igen.
Som sagt, lige nu er der røget ca 5 kilo på ca 3 måneder, hvilket jeg er meget tilfreds med. Det behøver ikke gå hurtigere end det, kroppen skal også følge med.....
Da jeg startede herinde vejede jeg ca. 94, så det er omkring 5 kilo jeg har tabt.
Det er så dejligt, for tidligere er det aldrig lykkedes mi g at tabe mere end et par kilo, og så røg de på igen.
Min højeste vægt har været 99,6 kilo. Da jeg så det tal på vægten, opdagede jeg at jeg havde taget 3 kilo på på 6 uger. Det var hårdt, men jeg droppede et par uvaner, og kom lidt ned i vægt igen.
Som sagt, lige nu er der røget ca 5 kilo på ca 3 måneder, hvilket jeg er meget tilfreds med. Det behøver ikke gå hurtigere end det, kroppen skal også følge med.....
15 år14. august 2009 kl. 14:30
Futura (slettet)
Hej Louise
@-->->-- @->->->- @->->->- - (symbolske roser)
Stort tillykke til dig, fordi du nu er "i 80'erne" !! Hvor må det være dejligt.
Fortsat rigtig god vind,
Futura
@-->->-- @->->->- @->->->- - (symbolske roser)
Stort tillykke til dig, fordi du nu er "i 80'erne" !! Hvor må det være dejligt.
Fortsat rigtig god vind,
Futura
15 år14. august 2009 kl. 20:04
bruger slettet
Du skal også have et stort tillykke fra mig. Det er flot at du er så vilje stærk :o)
Hilsen Anna
Hilsen Anna
15 år15. august 2009 kl. 08:19
Spacy
Hej Louise!
Stort tillykke fra mig også :-)
Jeg har haft det på samme måde som dig - kun kunnet tabe lidt af gange som så røg på igen, men efter jeg fandt Madital har jeg tabt mig knap 20 kg.
Det er et fantastisk program!!!
Stort tillykke fra mig også :-)
Jeg har haft det på samme måde som dig - kun kunnet tabe lidt af gange som så røg på igen, men efter jeg fandt Madital har jeg tabt mig knap 20 kg.
Det er et fantastisk program!!!
15 år15. august 2009 kl. 22:53
Louise79 (slettet)
Tak for de søde hilsener allesammen
15 år16. august 2009 kl. 10:28
bruger slettet
stort tillykke med 8 tallet det er godt gået. jeg vejer 91.2 så jeg får forhåbentlig også snart et 8 tal forrest. jeg er på vægtvogterne men følger også med herinde
15 år17. august 2009 kl. 14:05
Louise79 (slettet)
Tak for hilsenen
15 år18. august 2009 kl. 08:53
Det er første gang i ca. 10 år jeg vejer mindre end 90 kilo, er bare så glad...
Kan også mærke jeg har tabt mig, kan næsten ikke passe mine sommerbukser mere, så skal have en masse nye sommerbukser til næste år.
Og jeg kan se det i spejlet, og jeg kan mærke det på min krop, fx. kan jeg tydeligt mærke mine kraveben.
Det er bare så dejligt.
Jeg har i mange år villet og burde tabe mig, men har bare ikke kunnet gøre det.
Jeg finder så Madital for nogle måneder siden, og siden da har jeg tabt mig.... Simpelthen ved at jeg ser hvor mange KJ jeg indtager... Det er så dejligt..
Ville bare lige dele glæden med jer:-)