#2 af Muldebeerg
vægtstatus for den gravide
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: vægtstatus for den gravide
Hejsa Maria!
Det lyder bare super, at du stadig har det godt. Det er nu da heller ikke voldsomt meget du har taget på, så mon ikke nok du hurtigt smider "resterne" igen bagefter? Det ku' jeg forestille mig, men jeg ved jo ikke så meget om det, må jeg tilstå.
Go' fornøjelse med badeværelsesprojektet.. ;o)
Knuz fra Mulde
Det lyder bare super, at du stadig har det godt. Det er nu da heller ikke voldsomt meget du har taget på, så mon ikke nok du hurtigt smider "resterne" igen bagefter? Det ku' jeg forestille mig, men jeg ved jo ikke så meget om det, må jeg tilstå.
Go' fornøjelse med badeværelsesprojektet.. ;o)
Knuz fra Mulde
19 år7. september 2005 kl. 08:17
Marianne starter forfra (slettet)
Hej Maria
Hvor er det godt at gøre at det går godt, og hvor er jeg bare SÅ misundelig på dig... ja indrømmet jeg er misundelig på alle der er gravide og/eller har børn allerede.
Jeg føler mig som en skrukhøne.... en der bare MÅ have et barn NU og helst i går.. og sådan går det jo altså ikke lige.
Det er flot ud ikke har taget mere på... og som Mulde skriver... det smider du hurtigt igen + det (hvis der var noget før) som du mangler.
Ja det bliver spændende hvad den lile er for én... en ting er jo sikkert det er et velskabt lille menneske der kommer til verden. Og jeg glæder mig til at høre mere hvis du vil fortælle om det herinde.
Knuz fra Marianne
Hvor er det godt at gøre at det går godt, og hvor er jeg bare SÅ misundelig på dig... ja indrømmet jeg er misundelig på alle der er gravide og/eller har børn allerede.
Jeg føler mig som en skrukhøne.... en der bare MÅ have et barn NU og helst i går.. og sådan går det jo altså ikke lige.
Det er flot ud ikke har taget mere på... og som Mulde skriver... det smider du hurtigt igen + det (hvis der var noget før) som du mangler.
Ja det bliver spændende hvad den lile er for én... en ting er jo sikkert det er et velskabt lille menneske der kommer til verden. Og jeg glæder mig til at høre mere hvis du vil fortælle om det herinde.
Knuz fra Marianne
19 år7. september 2005 kl. 11:59
mariamarolle (slettet)
re: re: vægtstatus for den gravide
Jeg er også drønmisundelig på alle gravide... Æggestokkene banker konstant.. Men jeg må vente et års tid, så har vi aftalt at forsøge.. Men ventetiden er sørme lang når ALLE andre bare får børn...
Knus Mariamarolle
Knus Mariamarolle
19 år7. september 2005 kl. 20:21
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hejsa Mariap
Det er da super flot at du kun har taget 9 kg på under din graviditet - det syntes jeg godt at du kan være stolt af. Nu er der jo ikke længe til at den lille kommer - bliver spændende at følge dig.
Knus Smiley
Det er da super flot at du kun har taget 9 kg på under din graviditet - det syntes jeg godt at du kan være stolt af. Nu er der jo ikke længe til at den lille kommer - bliver spændende at følge dig.
Knus Smiley
19 år8. september 2005 kl. 08:09
bruger slettet
re: re: vægtstatus for den gravide
Hej Mariap
Hvis du kun har taget 9 kg på under din graviditet så skulle du også let kunne tabe dig bagefter...Mine gravide veninder har taget over 20 kg på!
Ellers må jeg indrømme at jeg er med i klubben af de drønmisundelige, men vores tid kommer vel også!
Held og lykke med det hele
Hvis du kun har taget 9 kg på under din graviditet så skulle du også let kunne tabe dig bagefter...Mine gravide veninder har taget over 20 kg på!
Ellers må jeg indrømme at jeg er med i klubben af de drønmisundelige, men vores tid kommer vel også!
Held og lykke med det hele
19 år8. september 2005 kl. 19:21
solstråle1974
re: re: re: vægtstatus for den gravide
Hejsa
tak for intressen ; ) - det luner - jeg er også meget spændt nu - på kønnet osv. men vil da godt vente de 7 uger, så jeg når at få noget tid herhjemme inden jeg føder.
jo der er rigeligt der skal af efter fødslen (rødme)
ca. 20 -25 kg. med den vægt jeg har nu.
Jeg skal nok skrive hvordan og hvorledes med det hele, jeg satser jo på at få mere tid herinde - skal gå hjemme ca. 1 år ; )
Knus
Mariap
tak for intressen ; ) - det luner - jeg er også meget spændt nu - på kønnet osv. men vil da godt vente de 7 uger, så jeg når at få noget tid herhjemme inden jeg føder.
jo der er rigeligt der skal af efter fødslen (rødme)
ca. 20 -25 kg. med den vægt jeg har nu.
Jeg skal nok skrive hvordan og hvorledes med det hele, jeg satser jo på at få mere tid herinde - skal gå hjemme ca. 1 år ; )
Knus
Mariap
19 år11. september 2005 kl. 02:47
Jeg har det fint rent kropsmæssig , så denmotions og mængden jeg dyrkede fra okt 04 og frem må have givet pote, da jeg ikke (7,9,13) har haft nogle kvaler el. problemer med at gå osv.
jeg er træt, men har lige nu fundet ny energi da jeg vil have badeværelset færdigt inden den lille kommer - vi ved ikke hvad det bliver *s* - det er så spændende
men når jeg har født - så kommer jeg mere herind og vil forsøge at tabe mig - håber at kg. rasler af mig når jeg begynder at amme
- man skal jo være optimistisk ! ; )
Knus
Maria