#2 af KarinaHadsten (slettet)
Onsdagsvejning uge 33
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Onsdagsvejning uge 33
Min vægt sagde 86 i morges - i går sagde den ellers 85,3 og jeg jublede. Men jeg håber at virkeligheden er et sted imellem måske tættest på de 85,3 ;-) For det var da lidt af et udsving lige pludselig.
15 år12. august 2009 kl. 08:31
KarinaHadsten (slettet)
Hov vil da lige sige at selv de 86 er 300 gram mindre end for en uge siden. Så helt skidt er det ikke.
15 år12. august 2009 kl. 08:32
bruger slettet
Min vægt har ikke rørt sig så meget de sidste par dage, trods at jeg har spist forholdsvis sundt og rørt mig en del.
Men jeg ved, at det jeg gør for min krop er sundt, så hvis vægten ikke gider at følge med, så la´da den om det! -Det kommer jo nok, hvis bare jeg fortsætter med at være god ved min krop.
Vægten i morges var på 66,3 i går var den på 65,8 og de foregående dage har den været oppe på de 66 komma noget.
Held og lykke med jeres vægttab
Hilsen Anna
Men jeg ved, at det jeg gør for min krop er sundt, så hvis vægten ikke gider at følge med, så la´da den om det! -Det kommer jo nok, hvis bare jeg fortsætter med at være god ved min krop.
Vægten i morges var på 66,3 i går var den på 65,8 og de foregående dage har den været oppe på de 66 komma noget.
Held og lykke med jeres vægttab
Hilsen Anna
15 år12. august 2009 kl. 23:51
Spacy
Her vil jeg da også lige være med :-)
Min vægt er gået ca. ½ kg ned siden sidste uge, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg har meget svært ved at holde mig på et acceptabelt dagligt kcal indtag, det kravler altid noget højere op end jeg gerne ville.
Jeg glæder mig meget til stepsæsonen starter, men der er vist stadig over 1 mdr. til.
Min vægt er gået ca. ½ kg ned siden sidste uge, hvilket jeg er godt tilfreds med. Jeg har meget svært ved at holde mig på et acceptabelt dagligt kcal indtag, det kravler altid noget højere op end jeg gerne ville.
Jeg glæder mig meget til stepsæsonen starter, men der er vist stadig over 1 mdr. til.
15 år13. august 2009 kl. 01:46
lotte2208 (slettet)
jeg springer også på denne tråd har tabt mig 200g på denne uge. alt ialt har jeg tabt mig 23 kg så det går langsomt lige pt
15 år13. august 2009 kl. 15:51
Men 300 gram er der jo stor usikkerhed på, så jeg glæder mig til næste onsdag hvor jeg forhåbentlig kan melde ind med et vægttab på ialt 1 kilo siden i mandags. Målsætningen er nemlig 1 kilo over 14 dage.
Det er ellers gået ret godt, især med maden. Jeg er stadig lidt høj på min beslutning om at genstarte vægttabet og motivationen er høj. Jeg er også så småt gået igang med motion, men lægger langsomt ud for ikke at overbelaste min krop - men især også min viljestyrke.