Hej Marianne
Hold da op hvor jeg kender det du skriver - indlægget kunne have været skrevet af mig!!
Jeg har også været medlem hos vægtvogterne, og tabte dengang 13 kg - og var vildt lykkelig. Så holdte jeg op med at ryge og tog 6 kg på, og inden da var der allerede røget en smule på ..... og så går det derudaf.
Men - det var jo ikke det du havde brug for!
Jeg synes du skal sige til dine omgivelser - at din onsdag er din egen! Dvs. du kan gå til vægtvogtterne - går i svømmehallen / til massage eller hvad du har lyst til, sådan at du gør noget for at glæde dig selv, og ikke hvad der glæder andre.
Og husk når du får gæster - så kan du stadig være på vogterne, lav noget sund mad uden for mange point i - så kan det lade sig gøre.
Skal du ud i weekenden - så kom i gang med at gå nogen ture så du kan få nogen bonuspoint - så skal det nok gå (og så har du stadig god samvittighed(
Og husk at selv om du skulle falde i en enkelt gang - så er du på igen næste morgen
Kom nu - jeg tror på dig !!!!
Bedste hilsner
Helle
#2 af grevinden (slettet)
Endnu engang faldt jeg i igår aftes og det irriterer mig virkelig, men jeg kan ikke stoppe når jeg først er kommet i gang. Det gik galt med knækbrød og pålægschokolade. Og det taber jeg mig jo ikke af. Og jeg kommer slet ikke under de 70 kg eller når det mål jeg har sat mig til 1. oktober. Nemlig at være 2-3 kg under de 70.
Jeg kan huske jeg syntes det var så let at være på vægtvogter livsstilen, og det er jo stadig let, men hvorfor kan jeg ikke overholde mine point. Det er næsten hver gang jeg er alene; mit humør har heller ikke været det bedste i lang tid, men det er jo ingen undskyldning. Jeg vil bare ikke tage på !! Jeg vil være mellem de 10 % der taber sig i vægt og holder det. Det er i hvert fald det jeg siger til mig selv.
Men det kan jo nok også hænge sammen med, at jeg føler jeg har for travlt i øjeblikket. Indtil slutningen af november har jeg 17 aftaler i min kalender, og så står der ikke gang vægtvogterne (som jo er hver onsdag) og heller ikke salsaen hver mandag fra på mandag. Og jeg vil jo ikke melde fra til nogen af tingene, jeg savner bare at holde fri/ferie. Allerede på lørdag har kæresten og jeg lavet ny aftale, vi skal på kræmmermarked sammen med min søster, og jeg glæder mig virkelig for det er længe siden jeg har været sammen med hende. Så er der godt nok søndagen, men den skal nok også bruges til et eller andet socialt. I aften skal jeg til kæresten hvor hans forældre og bror kommer og spiser. Så puha.
Men jeg fik dog lavet lidt fornuftigt i går. Jeg fik ryddet lidt op på mit skrivebord, jeg har jo fundet ud af, at jeg hellere må gå i gang med hovedoprydning/rengøring nu, for med alle de aftaler har jeg nok at lave inden min fødselsdag i oktober. Så det er da en lille plan, at lave et eller andet fornuftigt hver gang jeg er alene hjemme.
Nå men nu skal jeg ikke endnu engang læsse for meget af.
Men hvad gør i andre når i mister gnisten til kuren/livsstilen, hvordan er det lige i kommer op på hesten igen ??
Knuz Marianne