Bamse er tilbage

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamse er tilbage
Hejsa alle sammen.
Så er jeg tilbage efter min dejlige ferie, og jeg valgte da at holde ferie på det rigtige tidspunkt *S*
Skønt vejr, skønne oplevelser og ikke mindst 14 dage sammen med min datter.
Dog har ferien kostet mig 1,5 kg på den grimme side, men det er jeg allerede begyndt at gøre noget ved, jeg løb 7 km lørdag, og 4,5 km søndag sammen med kæresten plus at vi gik et par lange ture med den hund vi passede i weekenden.
På med vanten igen, for her kommer Bamse og han er motiveret til at komme igang igen *S*
God dag til jer alle, og sikke mange nye ansigter - velkommen til jer.
Knus
Bamse
19 år6. september 2005 kl. 01:32
re: Bamse er tilbage
sådan - bask fra pipper - ud i det gode vejr - det varer ikke ved ! Smid lidt at Bamsepolstret. Julen nærmer sig med ald dens lækkerier, så du skulle jo gerne nå at have smidt lidt inden der ikke *GGGG*
Pipper står ihvertfald klar med gule fjer på sidelinien og hepper !
Pipp pipp-- hep hep....
19 år6. september 2005 kl. 09:56
Hej bamse

godt at have dig tilbage igen.. dit gode humør har heltsikkert været savnet..

hilsen Maria
19 år6. september 2005 kl. 12:09
Hey Bamse

Ja velkommen tilbage fra ferie - ja det har jo bare været super med det vejr. De 1,5 kg skal nok snart ryge af igen, kan jo læse at du er topmotiveret og ja det smitter.

Knus Smiley
19 år6. september 2005 kl. 14:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });