Min weekend - lidt lang

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min weekend - lidt lang
Tja madmæssigt og pointmæssigt har det ikke været så godt. Ja altså maden har jo været god nok, men det har talt for mange point.

Fredag fik jeg endelig sagt lidt til kæresten. Jeg fandt jo ud af, at det var mig selv der lavede den afgrund jeg følte vi stod ved. Jeg skrev et brev til ham. Og i stedet for bare at læse det jeg havde skrevet og så tie stille, så begyndte han at knævre løs. Okey det var da godt nok med en reaktion, men når jeg nu havde bedt ham om at tænke lidt over det, så er det lidt mærkeligt at han snakker løs. Jeg ville jo have haft ham til at droppe den 2 måneders frist han havde sat, men det vil han ikke. For han vil ikke holde mig for nar, og det er jo egentlig også flinkt nok af ham. Så jeg vil gå rundt de næste 2 måneder og spekulere på om han mon tro vil have børn med mig eller ej, for det er jo det der afgører om vi fortsætter som par eller ej.

Lørdag var vi på Egeskov Slot, hvor vi fik gået en masse (4-5 timer). Det var rigtig hyggeligt, og vi nød turen rigtig meget.

Søndag var vi på Hillerød Kræmmermarked, og jeg var inde hos Sibylle og fik læst i hånden. Hold da helt op for en oplevelse, det er helt utroligt hvad hun kan fortælle om fortiden, som virkelig passer. Hun fortalte mig så også, jeg er sammen med den rette, og at jeg vil få 2 børn. Hun sagde dog ikke noget om det var sammen med kæresten eller ej. For jeg behøver jo ikke få børn med den rette, og forholdet behøver jo heller ikke holde (selvom jeg virkelig håber det). Men det er dog rart at vide, at der trods alt er børn i vente på et tidspunkt.

Det eneste der ærgrer mig lidt, er at jeg ikke fik læst i kortene også, det kunne have været rigtig spændende. Men jeg ved så, at hun er på Bellahøj Kræmmermarked i weekenden, og der skal vi også ind. Jeg ved så ikke om jeg skal gå derind igen for at blive læst i kortene også eller om jeg skal finde en anden der vil gøre det.

Jeg har i hvert fald lovet kæresten, at jeg vil betale for at han kan blive læst i hånden.

Og vi skal have min søster med, jeg ved hun også vil derind. Hun har prøvet det før, hvor det har passet.

Nå, men det var lige weekendens tanker og oplevelser. Ikke ret meget med vægttab, men så dog et lille bevis på at humøret lige så stille er på vej op igen. (Og ja - jeg er lidt overtroisk, det vil jo være rart at få 2 børn, det er jo lige det jeg ønsker mig). jeg går bare rundt og kigger mig i håndfladen og tænker, hold da ferie hvor står der mange ting.

Jeg ønsker jer alle en fortsat god dag.

Knuz fra Marianne
19 år5. september 2005 kl. 13:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });