Chiffi´s lørdag og søndag:

Du læser en tråd i debat > vægttab

Chiffi´s lørdag og søndag:
Så svant weekenden som dug for solen.
Har simpelthen været den værste weekend i mit liv. Har virkelig savnet min mand så det basker. Hvordan skal det ikke komme til at gå når jeg flytter tisk tisk.

Nå men her kommer min kost:

Lørdag:
Morgenmad:
2 små skiver rugbrød m/ sukkerfri kcalfattig marmelade.
Formiddag:
blomme
Frokost:
det samme som i går.
Eftermiddag:
æble
Aften:
omelet, lidt coctailpølser og et lille løg
Sen aften:
æble

Væske:
3 liter vand + 2 krus røllikkete.

Motion:
Hviledag

Sindsstilstand:
ok nat.
Har lidt hovedpine og er lidt svimmel så jeg sov til middag.

En af vores fælles venner ringede og vi fik os en god snak.
Godt at vide at vi stadig har fælles venner.

Søndag:
Morgenmad:
shake
Formiddag:
2 proteinbar
Frokost:
shake
Eftermiddag:
1 proteinbar.
Aften:
købepizza
Sen aften:
intet.

Væske:
4 liter vand

Motion:
Bold og balance, pilates, én times fitness + cykle frem og tilbage til motionscenteret ca 14 km ialt.

Sindsstilstand:

havde meget svært ved at kome ud af sengen idag. Væltede næremst ud af den kl 9. Hoppede i bad og afsted til fin form.
Var meget træt til motionen idag og havde lidt hovedpine.
Savner min mand meget og glæder mig meget til han kommer hjem idag. :O))

Knus Chiffi.
19 år5. september 2005 kl. 11:13
re: Chiffi´s lørdag og søndag:
Kære Chiffi,

Det lyder virkelig som om du kæmper en brav kamp lige for tiden. Jeg synes det er flot du stadig kan tænke på kost osv. Du må være en stærk pige!
Knus Mariamarolle
19 år5. september 2005 kl. 21:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });