Det er fuldstændig ligegyldigt med det ENE kilo.
Det er jo blot en masse gram *GF*
Du klør jo på så vi andre står dækket i støvet og med den kampgejst og storforelskelse kan der vist ikke komme dig noget i vejen.
Det ene kilo er snart væk. Og som du kan se på målebåndet tæller det jo slet ikke i det store regnskab. Du har jo tabt dig på kroppen alligevel !
Hvor langt har du tilbage til det endelige mål ?`
Kæmpe krammer
Corina
#2 af Corina (slettet)
Først vil jeg lige sige at jeg er utrolig glad for at vi har fundet dette sted så vi igen kan møde og skrive sammen igen. Jeg har godt nok savnet jer alle meget.
Jeg var til vejning i mandags - har ikke været der i to uger - men vægtan sagde desværre pluds på 1 kg. Men de sidste to weekender har også stået i festens tegn. Forrig weekend var jeg på kro ophold med min dejlige kæreste og det var ren forkælelse hele weekenden og i sidste weekend var der afslutningfest i badmintonsklubben - så jeg viste jo godt hvorfor vægten var steget.
Men jeg målte mig i går og siden sidste gang (ca. 7 uger siden) og der var da røget 10 cm i alt, så helt galt er det nu ikke.
Har også været rigtig god til at få en masse motion - lange gåture, cykelture, aerobic og så er jeg kommet i gang med at løbe igen. Har tilmeldt mig til i form løbet her den 8. maj, så der skulle jeg jo gerne kunne løbe de 5 km uden problemer ss. Kosten er også rigtig god - så jeg regner med at vægten begynder at gå nedad igen.
Mange knus Smiley