rikkes status

Du læser en tråd i debat > vægttab

rikkes status
Så er der købt ny vægt, den viser over 10 kg mere end den gamle! Men nu er jeg ved at have vænnet mig til det, jeg har rettet alle tal herinde med + 10 sådan at målet og vægttabet forholdsvis er det samme.
Jeg ved ikke præcist hvor meget jeg har tabt denne uge, men den nye vægt siger nu 96,6. Så nu glæder jeg mig bare til at komme under 90 igen...
19 år4. september 2005 kl. 09:01
re: rikkes status
Hej rikke

det var godt.. jeg har også været hjemme og veje mig på en rigtig vægt.. det var faktisk ik så slemt, for jeg har lige tabt mig.. men det er altid rart at vide hvad man i virkeligheden vejer.. hihihii

knus og kram

mariadk
19 år4. september 2005 kl. 14:12
re: re: rikkes status
Hej Rikke!

Tillykke med den nye vægt, selvom den skruer tallet en del op. Glæder mig til at følge dig, -du når under 90 inden du har set dig om, det er jeg sikker på.

Knuz Mulde
19 år5. september 2005 kl. 10:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });