Så blev det fredag og jeg har overlevet alle strabasserne på vejen pyha det har været hårdt en gang imellem men jeg har da klaret den første uge.
Kosten: Morgenmad: det samme som igår. Formiddag: 1 pære. Frokost: Det samme som igår. Eftermiddag: 1 pære. Aftensmad: 1 portion øko. pasta, 1 lille løg, lidt coctailpølser + 2 ss karryketchup. Sen aften: 1 æble.
Så Marianne jeg klarede at holde skansen ;O))).
Væske: 3 liter vand + 2 krus kaffe.
Motion: Holdt hvile dag.
Sindsstilstand: Har lidt ondt i mit knl idag. Har kun været oppe én gang i nat. Oppe 6.15. Min mand skal til Fyn i dag. Han skal til fødselsdag i Vissenbjerg hos familien + han skal til bryllup hos nogen venner i morgen. Det gør lidt ondt at tænke på fordi jeg skulle jo faktisk have været med men nu hvor vi har meldelt at vi flytter fra hinanden så skal jeg ikke med mere. Så jo endnu en snøfte dag inden jeg skulle sove.
Meldt mig ind i Esbjergbolig (de 5 boligforeninger) så nu skulle det gerne gå lidt hurtigere med at få en bolig. Det gør lidt meget ondt at bo under samme tag.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Kosten:
Morgenmad:
det samme som igår.
Formiddag:
1 pære.
Frokost:
Det samme som igår.
Eftermiddag:
1 pære.
Aftensmad:
1 portion øko. pasta, 1 lille løg, lidt coctailpølser + 2 ss karryketchup.
Sen aften:
1 æble.
Så Marianne jeg klarede at holde skansen ;O))).
Væske:
3 liter vand + 2 krus kaffe.
Motion:
Holdt hvile dag.
Sindsstilstand:
Har lidt ondt i mit knl idag.
Har kun været oppe én gang i nat.
Oppe 6.15.
Min mand skal til Fyn i dag.
Han skal til fødselsdag i Vissenbjerg hos familien + han skal til bryllup hos nogen venner i morgen.
Det gør lidt ondt at tænke på fordi jeg skulle jo faktisk have været med men nu hvor vi har meldelt at vi flytter fra hinanden så skal jeg ikke med mere. Så jo endnu en snøfte dag inden jeg skulle sove.
Meldt mig ind i Esbjergbolig (de 5 boligforeninger) så nu skulle det gerne gå lidt hurtigere med at få en bolig. Det gør lidt meget ondt at bo under samme tag.
Knus Chiffi.