#2 af KarinaHadsten (slettet)
Levebrødskuren
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Levebrødskuren
Jeg er faktisk ikke ret god til rugbrød, så den kur har jeg nok ikke tænkt mig at følge. Bryder mig i det hele taget ikke om at en rugbrødsproducent lancerer en kur, hvor man drukner i rugbrød - hmmm.
15 år4. august 2009 kl. 13:18
Marinne (slettet)
Jeg tror du har helt ret - det lader til at være lige lovlig meget reklamefremstød for deres egne brød...
Hvis jeg skulle prøve ville det blot være som et af måltiderne på dagen. Jeg er sikker på det ville blive for meget med brød morgen, middag og aften + mellem måltider. Nå, men hæftet var gratis....:o)
Hvis jeg skulle prøve ville det blot være som et af måltiderne på dagen. Jeg er sikker på det ville blive for meget med brød morgen, middag og aften + mellem måltider. Nå, men hæftet var gratis....:o)
15 år4. august 2009 kl. 13:56
Frk Jakob (slettet)
De har jo bare lavet en plan, hvor du kun får 1200 kcal om dagen. Det kan man jo gøre på mange måder :)
15 år4. august 2009 kl. 16:52
Futura (slettet)
re: Levebrødskuren - nyt link
Næ, jeg har ikke prøvet den. Til gengæld er jeg netop faldet over denne artikel, som jeg synes har mange gode pointer - bl.a. tallerkenmodellen, som man jo fint kan bruge, også når man evt ønsker at indtage færre end 1900-2000 kcal om dagen.
Kh Futura
Kh Futura
15 år4. august 2009 kl. 17:28
er der nogen af jer, der har prøvet el. tænkt jer at prøve Levebrødskuren, som Schulstad har lanceret. Jeg bestilte hæftet før sommerferien og synes det ser ud som om man kommer til at drukne i brød..... Lige p.t. er jeg på Nupo i en uge, da min maks grænse blev nået i ferien (over 75). Dejligt at læse jeres mange indlæg om stort og småt. Og dejligt at følge med i de mange udfordringer!