Home sweet home...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Home sweet home...
Hejsa allesammen...

Så er jeg hjemme igen efter en kanon ferie. Det var bare ren afslapning - har INTET lavet i en hel uge.
Hver dag gik ved poolen i 37graders varme - det var bare skønt.

Var på værten til moren og den står på det samme som da jeg tog afsted og det er jeg glad for. Jeg har vist ikke levet alt for sundt, så jeg var overrasket.

Fra på mandag kalder hverdagen igen..øv øv og da starter min "kur" igen - nu må jeg fandme tage mig sammen.

Jeg skal sikkert have et par gevaldige spark i røven indimellem - men så ved jeg hvor i er :o)

Ha' det rigtig godt...

Knus fra Sandra

P.S Har læst jeres ndlæg, men får ikke svaret jer alle.
19 år2. september 2005 kl. 17:50
re: Home sweet home...
Hejsa Sandra!

Velkommen hjem igen, dejligt at du har haft en go' ferie. Så kan man lidt igen, med arbejdet og al det andet ræs, ikke sandt..

Knuzzer fra Mulde
19 år2. september 2005 kl. 22:05
re: re: Home sweet home...
Dejligt at høre at du har haft en dejlig ferie.
Skal nok give dig en masse spark bag i SPAAAAAAAAAAAAAARKKKKKKKK. Det var det første på vejen.
Lækkert at høre at du ikke har taget på i ferien så et eller andet må du da have gjort rigtigt ikk´.

Knus Chiffi.
19 år3. september 2005 kl. 08:38
re: re: Home sweet home...
Hej Sandra

Velkommen tilbage fra ferie og det er jo dejligt at du har haft en super ferie ,o)

Knus Smiley
19 år6. september 2005 kl. 14:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });