#2 af Marianne starter forfra (slettet)
Chiffi´s torsdag:
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: Chiffi´s torsdag:
Ja din dag ser jo rigtig god ud. Jeg er sikker på at din genfundne livsstil nok skal hjælpe dig langt hen af vejen, også med humøret.
Jeg kan fuldt ud forstå dig, når du siger det gør ondt at flytte fra din mand og ven. De tanker har jeg selv også i øjeblikket, fordi jeg ikke ved om kæresten og jeg har en fremtid. Vi har jo ikke lyst til at miste dem vi elsker, sådan er det bare.
Et kæmpeknuz fra mig til dig chiffi.
Hilsen Marianne
Jeg kan fuldt ud forstå dig, når du siger det gør ondt at flytte fra din mand og ven. De tanker har jeg selv også i øjeblikket, fordi jeg ikke ved om kæresten og jeg har en fremtid. Vi har jo ikke lyst til at miste dem vi elsker, sådan er det bare.
Et kæmpeknuz fra mig til dig chiffi.
Hilsen Marianne
19 år2. september 2005 kl. 08:47
Mariadk (slettet)
re: re: Chiffi´s torsdag:
Hej Chiffi,
hvis du var lige her, ville jeg have givet dig et kæmpe kram.. det har du bare brug for.. jeg kan godt følge dig.. men er sikker på at du tager de rette beslutninger..
knus og kram
Maria
hvis du var lige her, ville jeg have givet dig et kæmpe kram.. det har du bare brug for.. jeg kan godt følge dig.. men er sikker på at du tager de rette beslutninger..
knus og kram
Maria
19 år2. september 2005 kl. 10:46
Corina (slettet)
re: re: re: Chiffi´s torsdag:
Op med humøret. Tingene går fremad. Du mister ham ikke. I sover bare forskellige steder. Du er ved at tabe dig. Du yder din krop den opmærksomhed den fortjener og du er ved at tage styringen på dit eget liv. Du er i fremgang og i positiv udvikling. Det er rigtig flot klaret allerede. Du mister ikke - du får !
19 år2. september 2005 kl. 10:55
lhl1968
re: re: re: re: Chiffi´s torsdag:
Tusinde mange tak for jeres trøstende ord. det hjælper mere end i tror.
Det var jo næsten poetisk....
Noget helt andet er... Kan i huske at jeg fortalte om at jeg havde meldt os til du er hvad du spiser?
De har lige ringet fra tv3 og sagt at hvis vi høre fra dem i løbet af 14 dage på er vi med i runde 3 :O))
Så jo min mand og jeg har bare med at fortsætte som gode venner ikk´ ellers vil det jo være mærkeligt at skulle være sammen i et sådan program på tv.
Knus Chiffi.
Det var jo næsten poetisk....
Noget helt andet er... Kan i huske at jeg fortalte om at jeg havde meldt os til du er hvad du spiser?
De har lige ringet fra tv3 og sagt at hvis vi høre fra dem i løbet af 14 dage på er vi med i runde 3 :O))
Så jo min mand og jeg har bare med at fortsætte som gode venner ikk´ ellers vil det jo være mærkeligt at skulle være sammen i et sådan program på tv.
Knus Chiffi.
19 år2. september 2005 kl. 11:27
Marianne starter forfra (slettet)
re: re: re: re: re: Chiffi´s torsdag:
Altså hvor spændende, du har bare at sige til, hvis I kommer med. Jeg ser hver eneste af de programmer. Jeg tror bare ikke jeg er hooked på Lene Hanssons spisevaner. Jeg er altså ikke kanin. Griner. Men jeg tager hatten af for dem som er med, for det er jo virkelig noger der virker.
Pøj pøj, jeg krydser fingre for dig/jer.
knuz Marianne
Pøj pøj, jeg krydser fingre for dig/jer.
knuz Marianne
19 år2. september 2005 kl. 12:54
solstråle1974
re: re: re: re: re: re: Chiffi´s torsdag:
hej chiffi,
det biver spændende at se om du/I kommer med ; )
Knus
Maria p
det biver spændende at se om du/I kommer med ; )
Knus
Maria p
19 år2. september 2005 kl. 19:33
Morgenmad:
havregrød
Formiddag:
1 banan
Frokost:
Det samme som i går
Eftermiddag:
1 appelsin
Aften:
pastasalat m/ grillet kylling (4 stk), masser at salat uden dressing og med chili og jalapelo + mørkt flütes
Sen aften:
1 banan
Væske
5 liter + 2 krus kaffe
Motion:
Bold og balance 2
Sindsstilstans:
Træt. Har været oppe flere gange i løbet af natten for at gå på toilet.
Har ondt i mit knæ efter træningen i maskinerne i går.
Skal huske at have mindre vægt på maskinen næste gang.
Kan mærke på min krop at jeg har lidt mere overskud, så måske min nye livsstil alligevel virker ;O))
Sovet til middag 1/2 time.
Græd lidt da jeg skulle sove. Fik en lille nedtur i går ved tanken om at jeg ville komme til at miste min mand som ven når jeg flyttede. Det gjorde ondt. Elsker ham stadig selv om jeg flytter fra ham.
Jeg ved godt at han og jeg stadig vil forblive venner selv om jeg flytter, men det gør altså bare så ondt inden i.
Knus Chiffi.