Her har I mig tilbage :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Her har I mig tilbage :o)
Jeg har lige holdt en pause på 20 dage fra Madital.
Jeg troede egentlig at jeg havde taget et par kilo på, og at jeg skulle til at stramme lidt op. Men jeg har faktisk tabt mig et par 100 gr. på trods af kage-slapperas og mindre sundt mad engang imellem.
Det er dejligt at kilo´ene ikke kommer snigende igen, nu vil jeg fortsætte mit vægttab hvor jeg slap :o)

Hilsen Anna
15 år28. juli 2009 kl. 22:08
re: Her har I mig tilbage :o)
:-) Det skal nok lykkes med din indstilling.
15 år29. juli 2009 kl. 01:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });