håber i kan hjælpe

Du læser en tråd i debat > vægttab

håber i kan hjælpe
Hej
Prøver at finde noget som kan hjælpe mig til at tabe 10 kg, som ikke bare kommer på igen med et smuttag, som de plejer.
Håber jeg kan få hjælp på denne hjemmeside, så jeg kan få inspiration til nyt forsøg på vRIG VÆGTTAB.
15 år27. juli 2009 kl. 21:54
re: håber i kan hjælpe
Siden her er perfekt til at tabe sig og holde vægten hvis man sørger for at bruge den aktivt. Du vil opleve nogle frustrerede piger (mig selv incl), som har tabt sig med hjælp fra siden her og så har taget på igen og er tilbage på siden. Vi er tilbage på siden fordi vi tror på at den kan hjælpe os. Og grunden til at vi har taget på igen skyldes ikke at siden her gør noget forkert, men at vi måske er stoppet for tidligt med at bruge den og har troet på at vi havde styr på vægten til at kunne tage kontrollen selv. Men det har vi så bare ikke helt haft alligevel.

Lad os høre noget mere om dig. Hvor meget vejer du og hvordan har du planer om at tabe de 10 kilo. Dyrker du motion?

Spørg endelig hvis du er i tvivl om noget mht. brugen af siden eller andet.
15 år28. juli 2009 kl. 08:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });