Så er det min tur til at prøve :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så er det min tur til at prøve :)
er glad for at jeg kom forbi denne side :) ser ud som om der er meget støtte, jeg skal til at tabe mig på den rigtige måde..... led af anoraksi i mange år og har ødelagt mig selv og nu er jeg i den anden ende og skal tabe mig på den rigtige måde, puha det er svært når jeg ved at jeg kan gøre dette meget hurtigere... ingen støtte fra mit bagland udover min dejlige kæreste, det er jo ik så svært som de andre siger, men det syntes jeg nu ikke, jeg har diabetes, så jeg er mester i at bruge min insulin som slankemiddel (ik sundt) så håber jeg også oplever den støtte, som jeg ser her inde og at det vil gøre det lidt nemmer at komme ind i kampen på den rette måde denne gang :)

knuser til jer alle :)
15 år27. juli 2009 kl. 01:28
re: Så er det min tur til at prøve :)
Velkommen i klubben! Jeg er lige begyndt, og får meget ud af dette forum samt selvfølgelig mad- og motionsloggen. Jeg ønsker dig sundhed og fremgang
med venlig hilsen Siri
15 år27. juli 2009 kl. 08:50
Øh der er vist en fejl for programmet siger at du kun er 136 cm høj?
15 år27. juli 2009 kl. 10:04
lol nok mig der har trykket forkert er 163cm
15 år27. juli 2009 kl. 18:49
og mange tak for welkomsten, håber det bliver nemmer når man har lidt støtte her inde fra :)
15 år27. juli 2009 kl. 18:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });